Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
redroom82
Ervaren verkenner

Re: Xbox one X connectie problemen.

Ben mij er ook eentje gaan halen en meteen via de kabel aangesloten zonder enig probleem. 

Ik zal het ook enkele dagen testen en ik denk dat we dan wel kunnen besluiten dat dit de oplossing is. 

Alvast bedankt voor mee te helpen zoeken naar een oplossing !!! 

0 pluimen
redroom82
Ervaren verkenner

Sinds maandag de switch ertussen en sinds dus ook geen enkel probleem meer gehad.

Voor mij is dat dus de oplossing en hopelijk voor anderen ook. 

Bedankt aan de verschillende leden die mee hebben helpen zoen en vooral @waxje

Teur
Gewaardeerd verkenner

Ook bij mij is dit de oplossing. Ik heb nu heel goede verbinding (ethernet) met al mijn toestellen (desktop, PS4, XBox). 

Ik ben een totale leek op dit gebied, maar vind het toch vreemd dat de technici van Orange daar niet konden op komen. Ik ben ook al maanden aan het sukkelen met mijn internet verbinding...

Thanks!

0 pluimen
redroom82
Ervaren verkenner

Nu heeft iemand nog iets anders voorgesteld.

Ik had al eens geprobeerd om een statisch ip adres te gebruiken maar deze persoon zegt dat Orange misschien bepaalde IP adressen heeft gereserveerd voor statische ip adressen.

Iemand een idee welke dat kunnen zijn? 

Ofwel kunnen de techniekers dat doen en is ons probleem ook opgelost. (denk ik) 

0 pluimen
kopie
Aspirant verkenner

Hallo , 

Ik had een maand geleden een gewone xone en geen inlogproblemen 

toen kocht ik een one x en sindsdien heb ik problemen online te gaan . 

Of het upnp is niet goed , of het dns soms is het opgelost met xbox te resetten soms met de modem te resetten soms lukt het echter zelfs niet om online te gaan . 

Zal mijn probleem ook opgelost worden met een switch er tussen ? 

Ik ben echt een leek in al die zaken dus weet zelfs niet wat een switch doet . 

Groeten 

0 pluimen
kopie
Aspirant verkenner

Als ik het goed begrepen heb dan verbind de tp-link tl-sg105 met qos en igmp via wifi met de modem wat niet ideaal is voor online gamen toch ? Is het niet sneller via de kabel ? 

@waxje

0 pluimen
redroom82
Ervaren verkenner

Ik heb toch geen enkel probleem ondervonden met de switch ertussen. 

0 pluimen
Teur
Gewaardeerd verkenner

Ok ben ondertussen overgeschakeld naar Telenet. Ik heb nu IPv6 (wat Orange niet aanbied).Bij IPv6 is het NAT type van minder belang. Ik had vooral problemen met chatten en berichten sturen in multiplayer mode en deze zijn nu van de baan...

0 pluimen
PeterVI
Gewaardeerd verkenner

Hier het zelfde probleem met mijn one x over wifi werkt hij perfect maar via kabel niet.

Ik dacht al dat het een hardware probleem was van de xbox maar ik lees hier dat er nog mensen zijn met het zelfde probleem. 

Tot hiertoe de enige oplossing met een switch werken?

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@PeterVI  als de console via ethernet op de Orange router aangesloten is, staat deze dan met IP en MAC adres onderaan de overzicht pagina als je op de Orange router inlogt ?

Kijk ook eens op de status pagina of de LAN poort actief staat en met welke snelheid.

Leden met de meeste pluimen