Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
techfixorange
Ervaren verkenner

Re: Zéér traag internet!

hallo

 

bij de installatie gaat de technieker alles testen en in elk app of woning zit er een niu dat is een versterker

bij zijn er ook meer dan versterkers genoeg dus maak niet uit hoelang u kabel is zolang het maar krachtig genoeg versterkt word maakt het niet uit en je heb zowel up als down stream he

 

bij problemen bel naar 5000/4/4

 

Mvg techfix-orange

0 pluimen
Evy1
Aspirant scout

Re: Zéér traag internet!

Beste ook mijn modem voelt zeer heet aan de hele tijd. En op de eerste verdieping bijna geen wifi ondanks plaatsen van een versterker. 

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

Re: Zéér traag internet!

@Evy1 een wifi versterker zal ook het zwakke wifi signaal versterken tot zwak. Daar bedoel ik het volgende mee , u heeft al een slecht bereik met de wifi boven. Een versterker zal het niet altijd beter maken maar eerder slechter. Een versterker werkt echt pas als versterker op de moment als de wifi naar boven toe al goed is. Beste zou zijn een accespoint op eventueel powerlines met wifi. Zelf heb ik Velop van Linksys en dat kost wel iets maar heb er geen seconde spijt van . Deze zorgen namelijk voor mesh wifi en ben dus door het hele huis gedekt met wifi . Heb ook overal thuis het maximum van downlaod 190 MBPS . 

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Zéér traag internet!

Ik had sinds enkele weken problemen met de Orange modem, deze werd heel warm (tot zelfs heet) en had ook vaak dat het internet weg viel (@online lampje was ook niet aan op dat moment).

Daarmee heb ik maar de klantendienst gebeld en deze hebben een technieker langsgestuurd, dat was afgelopen donderdag. Hij constateerde inderdaad dat de modem vrij warm was, dus heeft hij een nieuwe geplaatst.

Nu sinds enkele dagen meet ik mijn internetsnelheid, en de download komt bijna nooit boven de 10Mbps(!). De upload is dan wel weer rond de 10Mbps, wat het maximum is. 

Maar de download heeft altijd rond de 100Mbps gezeten voor ik al deze problemen heb gekregen. Zelfs de modem voor verschillende minuten uit trekken werkt niet meer.

Waar kan dit aan liggen? Heb gelezen dat er toch meerdere mensen problemen hebben met de internetsnelheden bij Orange..

Ugh  @AxelB,

Als je internetsignaal slecht is, dan is het best om direct contact op te nemen met de technische dienst via de Customer-Service stam of via Webcare ! Ze kunnen je hiermee helpen.

Wijze woorden komen uit de hoofdtipi !

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen