annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

over installatie kost

Topic gestart op: 26-12-19 16h35

Antwoorden: 2 antwoorden

Lijuan
Aspirant verkenner

over installatie kost

Ik heb een afspraak on 24/12/2019 van 13u tot 18u gemaakt. Ik heb heel daag thuis verwacht. Rond 14u50 heb ik een brichtje van technieker gekregen. Ik was heel blij. Maar ik zat in mijn appartment te wachten. Tot 16u50 nog niemand langsgeweest, niemand heeft op de deurbell gebeld en ook niemand naar mijn gsm gebeld. Ik heb zelf naar 5000 gebeld om te vragen wat er was gebeurt. Ze hebben me geantwoord dat de technieker was geweest, niemamd was thuis. Ik was eigen boos. ze zeggen dat ik 99euro moet betalen. Ik zei tegen dat Ik niks zou betalen. Ik was thuis, niemand heeft gebeld. 

Kan iemand laten weten wat ik zal doen??? Ik voel eigen niet goed ervan. 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb een afspraak on 24/12/2019 van 13u tot 18u gemaakt. Ik heb heel daag thuis verwacht. Rond 14u50 heb ik een brichtje van technieker gekregen. Ik was heel blij. Maar ik zat in mijn appartment te wachten. Tot 16u50 nog niemand langsgeweest, niemand heeft op de deurbell gebeld en ook niemand naar mijn gsm gebeld. Ik heb zelf naar 5000 gebeld om te vragen wat er was gebeurt. Ze hebben me geantwoord dat de technieker was geweest, niemamd was thuis. Ik was eigen boos. ze zeggen dat ik 99euro moet betalen. Ik zei tegen dat Ik niks zou betalen. Ik was thuis, niemand heeft gebeld. 

Kan iemand laten weten wat ik zal doen??? Ik voel eigen niet goed ervan. 

Ugh @Lijuan,
@Surfer heeft inderdaad gelijk, vergeet ook niet dat je onze webcare stamleden kan contacteren via sociale netwerken.
Als je thuis was en er een fout in ons systeem ontstond word je zeker niet gefactureerd.

Totem's saluut !

Totem

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Wat sneu als je de hele dag thuis was en niemand die NIET komt opdagen. En nog erger als je daarvoor verlof hebt genomen.

We hebben dat ook meegemaakt bij Scarlet; Je bent in blijde verwachting en dan opeens een sms met 'U woont niet op dit adres!' en dan 'technieker kan niet komen...'. We vielen van onze stoel en uit onvrede en boosheid, alles afgezegd.

in uw geval:

* Bel eens opnieuw naar het nummer 5000 (mailen kan niet, wat jammer is) en leg het nog eens uit (bewaar wel je kalmte)

* Schrijf de dingen op voorhand op en leg zeer goed de dingen uit (elke detail is belangrijk). bvb: hebben jullie het juiste adres? Waarschijnlijk gaan ze u in wacht zetten, probeer dan rustig te blijven. 

* Herhaal aan het slot, kort en bondig, hun uitleg, zodat beiden partijen goed begrepen hebben. 

* Als jij thuis was (en er was iemand anders aanwezig) en de technieker is niet geweest, dan hoef je geen 99 euro te betalen. Orange moest zich hier eigenlijk schamen.... maar het kan ook zijn dat er een verkeerd adres in hun systeem is. Nogmaals, dit gebeurt ook bij de andere spelers.

* Maak desnoods een nieuwe afspraak en hopelijk dat de technieker wel komt opdagen.

* Als je twijfelt, anuleer dan alles... maar dit zou jammer zijn. Elke situatie is natuurlijk anders...

 

Hopelijk lukt het toch deze keer!

Update:

install Lovepakket, link: https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-en-tv/internet-tv-installation

 

Leden met de meeste pluimen