annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

(repost) Verbruik vast internet niet zichtbaar in klantenzone

Topic gestart op: 17-10-19 14h26

Antwoorden: 4 antwoorden

JeroenED
Ervaren verkenner

(repost) Verbruik vast internet niet zichtbaar in klantenzone

(Repost aangezien m'n vorig topic naar /dev/null werd doorgestuurd on submit. Mocht hij toch ergens verschenen zijn sluit deze en antwoord met link naar eerste topic)

Ik ben ondertussen bijna 3 maand klant en in de klantenzone kan ik nog steeds niet m'n verbruik van het vast internet bekijken. Niet dat het mij echt deert aangezien m'n download max 300gb per maand is en dus altijd binnen de FUP blijf. Echter is het voor mij wel een graadmeter om soms eens over na te denken.

De foutmelding die ik te zien krijg is het heel veel zeggende "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen.". De Firefox Developer Console gaf wel een paar Content Security Policy errors:

Request to access cookie or storage on “<URL>” was blocked because it came from a tracker and content blocking is enabled. 58
Content Security Policy: The page’s settings blocked the loading of a resource at https://cdn.jsdelivr.net/qtip2/3.0.3/jquery.qtip.min.css (“style-src”).
0800 Desktop NL - enabled utag.362.js:3:200
Content Security Policy: The page’s settings blocked the loading of a resource at blob:https://e-services.orange.be/c7842d48-aae0-48fb-8a5c-75722d061b2f (“script-src”).
Content Security Policy: The page’s settings blocked the loading of a resource at https://vc.hotjar.io/views/778924?s=0.25 (“connect-src”).
Content Security Policy: The page’s settings blocked the loading of a resource at https://c.contentsquare.net/events?v=8.6.3&sr=54&mdh=1731&re…8&di=1800&dc=2835&fl=2891&eu=%5B%5B0%2C51%2C1920%2C941%5D%5D (“connect-src”).
Content Security Policy: The page’s settings blocked the loading of a resource at https://c.contentsquare.net/events?v=8.6.3&sr=54&mdh=1731&re…ajax-placeholder-pane-0%3Ediv%3Aeq(0)%3Ediv%3Aeq(0)%22%5D%5D (“connect-src”).
Campaign:Close utag.362.js:6:97
GEThttps://e-services.orange.be/common-header/css/b2c-global-header-footer.css?v=7
[HTTP/1.1 200 OK 0ms]

GEThttps://e-services.orange.be/common-header/css/b2c-global-header-footer.css?v=7
[HTTP/1.1 200 OK 0ms]

Kan dit op worden opgelost?

Jeroen

 

PS. Sorry als de sarcasme-alarmen afgingen 😄

 

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JeroenED 

Hiervoor zul je toch op de technische klantendienst beroep moeten doen hoor ... Daar kunnen wij, als gewone gebruikers (net als jij), weinig aan doen ... Gefrustreerde man

Hoogsten @Totem eens mentionen om de aandacht van Orange hier een beetje op te trekken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
JeroenED
Ervaren verkenner

@Cdt24801Bedankt, mocht @Totem vandaag niet antwoorden of ik zie geen miraculeuze oplossing zal ik morgen eens de 5000 bellen.

Laat hem wel nog effe open. Kwestie dat @Totem nog kan reageren 😉

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @JeroenED

 

Ik zie dat jouw rooksignaal nog niet beantwoord is. 
Neem inderdaad contact op met onze stamleden van de klantendienst of webcare.
Zij helpen je met plezier verder.

 

Zonnegroet

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@JeroenED  dit is een gekend probleem blijkbaar. Ik heb er ook meer dan zes maanden opgewacht voor ik het verbruik onder ogen zag. Inderdaad eens zien wat @Totem  erop zegt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen