annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

uPnP

Topic gestart op: 21-12-20 15h50

Antwoorden: 6 antwoorden

Louis16
Ervaren verkenner

uPnP

Op mijn Xbox staat er dat mijn nat type strict is en dat mijn uPnP niet succesvol is, dan ben ik naar de router pagina gegaan vanaf orange dan klik ik op UpnP maar dan ineens als ik erop klik staat er dat ik geen internet connectie meer heb..... Ik wil het zo graag opgelost hebben.. 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
steffiv
Rekruut scout

Ik heb hetzelfde probleem, net xbox series s gekocht & kan geen multiplayer spelen op call of duty.. hoe verander ik het naar OPEN? “NAT” staat nu op strict & ik snap er echt niets van hoe ik het kan veranderen naar OPEN

 

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

@steffiv, Onderstaande post helpt je misschien verder: 

https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/Upnp-inschakelen/m-p/83216

Groetjes,
Mustafa

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Louis16 

uPnP opzetten zou totaal geen invloed mogen hebben op het al dan niet connectie hebben met het internet in het algemeen.

Heb je het eigenlijk enkel over uw Xbox of heb je echt totaal geen internet meer, met niks? En werk je met een gewoon abo met een modem/router combo of heb je een FlyBox? Of nog iets anders?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Soviouh
Gewaardeerd verkenner

Ik denk dat het alleen op zijn Xbox is. Volgens mij bedoeld hij dat hij een foutmelding krijgt. Ik heb hetzelfde probleem en heb al het forum doorzocht maar geen oplossing gevonden die werkt.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen