annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

upload snelheid

Topic gestart op: 16-07-19 14h04

Antwoorden: 6 antwoorden

Gerbuuu
Ervaren verkenner

upload snelheid

De upload snelheid van 10Mbps is echt belachelijk laag.

Ik heb een 8mp camera en als ik die wil bekijken van ergens anders dan is die upload maxed out.

En nee ik wil geen 10€ meer betalen om mijn upload snelheid te verdubbelen.

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Gerbuuu
Ervaren verkenner

Als ze mij terug een korting willen geven 🤷🏼‍♂️

Anders ben ik wel tevreden van Orange nog nooit echt serieuze problemen gehad. 

Nuja bij telenet ook nooit.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@germaike  schreef:

Ik vind het persoonlijk wel jammer dat ze voor zo een lage upload snelheid kiezen.

Stel je wil live streamen van games, je wil veel skypen, je wil je bestanden opslaan in de cloud dan zit je snel aan die limieten.

Met hun nieuw imago, wat ik top vind, mogen ze toch hier ook de concurrentie aangaan en dit toch een tikkeltje verhogen. Zelfs bij Telenet zijn ze hoger.

Waarom kan het niet standaard 10MBPS zijn en dan verhogen. Dat is al iets realistischer.


Je bedoelt waarschijnlijk 10 Mb/s neem ik aan. Wat jij schrijft komt neer op 80 Mb/s en dat lijkt mij wat veel om standaard te zijn als basis. In deze materie zijn hoofdletters of kleine letters  belangrijk...

Trouwens, ik heb vele jaren een UP gehad van 5 Mb/s en daar steeds mee toegekomen. Natuurlijk, er zijn personen die live willen streamen en van die dingen (zoals bvb grote BU in the cloud). Die moeten daar dan de prijs voor betalen ook vind ik. Wie lage behoeftes heeft komt toe met een goedkoop basis abonnement. En zo hoort het.

Uiteraard mag die basis in de loop der tijd mee evolueren, maar men moet niet overdrijven. Zoniet is het na verloop van tijd amen en uit met de goedkopere providers.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen