annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

upload snelheid

Topic gestart op: 16-07-19 14h04

Antwoorden: 6 antwoorden

Gerbuuu
Ervaren verkenner

upload snelheid

De upload snelheid van 10Mbps is echt belachelijk laag.

Ik heb een 8mp camera en als ik die wil bekijken van ergens anders dan is die upload maxed out.

En nee ik wil geen 10€ meer betalen om mijn upload snelheid te verdubbelen.

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

Tja, het leven bestaat uit beslissingen nemen en keuzes maken ... en andersom.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
germaike
Aspirant verkenner

Ik vind het persoonlijk wel jammer dat ze voor zo een lage upload snelheid kiezen.

Stel je wil live streamen van games, je wil veel skypen, je wil je bestanden opslaan in de cloud dan zit je snel aan die limieten.

Met hun nieuw imago, wat ik top vind, mogen ze toch hier ook de concurrentie aangaan en dit toch een tikkeltje verhogen. Zelfs bij Telenet zijn ze hoger.

Waarom kan het niet standaard 10MBPS zijn en dan verhogen. Dat is al iets realistischer.

0 pluimen
Gerbuuu
Ervaren verkenner

Ach ja na een jaartje bij Orange veranderen we dan wel terug naar telenet voor een hogere snelheid zeker. Heb mijn bitrate nu wat verlaagd van de camera 😞

alhoewel we nu wel goed zitten met love duo 54€ en op de gsm 8gig en onbeperkt sms’n/bellen

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gerbuuu  schreef:

Ach ja na een jaartje bij Orange veranderen we dan wel terug naar telenet voor een hogere snelheid zeker. Heb mijn bitrate nu wat verlaagd van de camera 😞

alhoewel we nu wel goed zitten met love duo 54€ en op de gsm 8gig en onbeperkt sms’n/bellen


Als je naar Telenet gaat omwille van de hogere snelheden zul je wel merken dat er ook een steviger prijskaartje aanhangt .... Die keuze moet iedereen natuurlijk voor zichzelf maken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen