annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Onstabiel internet

Discussion créée le: 05-12-20 17h30

Réponses: 8 réponses

Glennson
Apprenti pisteur

Onstabiel internet

Hey allen

Ik heb reeds meer dan drie weken een zeer onstabiele internetverbinding en ik begin stilaan mijn geduld te verliezen. Ik probeer reeds drie weken de support te bereiken van Orange maar het is een nachtmerrie. Meestal krijg je niemand aan de lijn en - ondanks ontelbaar ingesproken berichten - word je ook niet terug opgebeld. In die drie weken heb ik na misschien 100 pogingen - ja je leest het goed - 3 keer iemand aan de lijn gehad die mij met een kluitje in het riet stuurt...

Internet is noodzakelijk voor mijn kinderen en mijn bedrijf. Ik zoek dan ook snel een oplossing of zoek een andere provider.

Ik ben bijna 99% zeker dat het probleem zich bevindt tussen de modem en het WAN.

Pingen naar alle interne toestellen verloopt zoals het hoort, maar pingen en traceroute naar bijvoorbeeld 8.8.8.8 geeft duidelijk packet loss aan:

router.PNGtraceroute.PNG

Graag jullie mening, opmerkingen,...

Alvast bedankt!

Étiquettes (1)
0 Compliments
8 RÉPONSES 8
patrick2
Sage
Sage

@Glennson  gaan eens simpel beginnen en zien wat het kan worden. 

Hoe is je opstelling in huis je hebt je modem wat vertrekt er daaruit ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 Compliments
Glennson
Apprenti pisteur

Glennson_0-1607189736349.png

 

0 Compliments
Glennson
Apprenti pisteur

De TL-WPA4220 heb ik pas na de problemen toegevoegd als versterker via een powerline netwerk.

0 Compliments
patrick2
Sage
Sage

@Glennson  oké je werkt dus met een  Powerline die voor je verbinding zorgt. Als je rechtstreeks met de kabel verbonden bent aan de modem heb je dan ook onstabiel internet ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 Compliments
Auteurs les plus complimentés