Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-05-18 12h25
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Tijdens de AskOrange-sessie veel nieuwigheden, maar er is niet vermeld over de introductie van Ipv6. Orange is één van de enige ISP's in België die dit nog niet ondersteund. Zijn er plannen voor een introductie?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Tijdens de AskOrange-sessie veel nieuwigheden, maar er is niet vermeld over de introductie van Ipv6. Orange is één van de enige ISP's in België die dit nog niet ondersteund. Zijn er plannen voor een introductie?
Ugh! @elosopardo
Intern zijn we daar al even met bezig. Concreet is er nog niet echt veel wat ik daarover kwijt kan. Mocht daar verandering in komen, gebruiken we dit platvorm om je op de hoogte te houden.
Totem
Vandaag de Siligence in bridge mode gezet en er een Fritzbox 6660 Cable achter gehangen en IPv6 werkt nu. 10/10 bij de IPv6 tests en ook IPv6-only websites zijn bereikbaar.
Rechtstreeks van op je Fritzbox of ook vanuit je intern netwerk?
Ik krijg een IPv6 adres op de Fritzbox, met de native IPv6 instelling. Alle clients in mijn netwerk hebben ook een IPv6 adres, DNS laat ik wel door de router toewijzen (ik heb Adguard draaien op een raspberry pi).
Het meeste verkeer vanuit het interne netwerk is nu IPv6.
Ugh! @elosopardo
Intern zijn we daar al even met bezig. Concreet is er nog niet echt veel wat ik daarover kwijt kan. Mocht daar verandering in komen, gebruiken we dit platvorm om je op de hoogte te houden.
Totem