Internet
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
PeterVI
Gewaardeerd verkenner

Re: Xbox one X connectie problemen.

Jerre op de instellingen van de router ben ik niet gaan kijken ik denk dat alles juist staat.

Als ik de xbox een paar keer opnieuw opstart krijgt hij verbinding via ethernet en heb ik perfecte verbinding: nat type open, upnp actief, +- 192 mb download en +- 18 mb upload. Eens ik verbonden geraak blijft de verbinding ook stabiel  het is enkel het aangemeld geraken dat een paar pogingen nodig heeft. Na dat ik hem heb uitgeschakeld moet ik soms weer verschillende pogingen ondernemen.

Ik zie dat de topic starter alles al heeft geprobeerd en heb op Amerikaanse fora hetzelfde gelezen dat er bij sommige routers verbindingsproblemen onstaan specifiek met de one x.

Van de instellingen van de router blijf ik liever af wegens geen it ervaring, maar misschien was er al een oplossing van orange dat zij dit vanop afstand konden oplossen. Of misschien was er al een gepaste oplossing zonder dat ik al deze tests opnieuw hoef  uit te voeren en dan tot hetzelfde besluit te komen als de topicstarter.

Ik vind het een beetje dom om een switch er tussen te zetten dat ook nog eens energie verbruikt terwijl mijn console een meter van een ethernetpoort verwijderd is.

Toch al bedankt om mee te denken.

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@PeterVI  de TP-Link TL-SG105 switch verbruikt maar 0,8 - 2,5W dus neem 1,5W gemiddeld dat is 13,14kW/jaar en kost +- 3€/jaar.

Cdt24801
Leidende genezer

@PeterVI

Je vind het misschien een beetje dom, die oplossing met een switch ertussen, maar als blijkt dat het werkt en niemand met een andere werkende oplossing voor de dag komt, waarom dat dan niet toch eens proberen? OK, het klinkt misschien raar omdat je vlakbij de modem zit, maar langs de andere kant, een switch is geen verlengkabel, het is een verdeelpunt. Hoever je van de modem zit heeft geen enkel belang. Mijn switch bvb staat op 30 cm van mijn modem.

PeterVI
Gewaardeerd verkenner

Jerre bedankt voor de info: inderdaad die 3 euro gaat het niet maken. 

0 pluimen
redroom82
Ervaren verkenner

Sinds ik de switch ertussen heb staan, heb ik eigenlijk ook niet meer verder gekeken voor een andere oplossing.

Gewoon geen enkel probleem meer gehad dus voor mij is het op deze manier in orde. 

Jerre
Gewaardeerde genezer

@Totem  is er iemand met een Xbox One om dit eens na te gaan.

Misschien een auto-negotiation probleem met de Orange router en Xbox One ethernet interface ?

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem  is er iemand met een Xbox One om dit eens na te gaan.

Misschien een auto-negotiation probleem met de Orange router en Xbox One ethernet interface ?

Ugh @Jerre,

Er is geen auto-negotiation probleem gekend tussen de Orange-router en de Xbox One ethernetinterface.

Mocht dit wel het geval zijn, neem je best contact op met de Orange-stamleden van de technische dienst. Voor een dergelijk specifiek geval, hebben ze namelijk meer  informatie nodig.

Water en vuur zijn atijd in harmonie

✋ Totems Groet ✋

0 pluimen
Johnne
Aspirant scout

Is hier iemand die reeds een oplossing heeft gevonden behalve dan een swith tussen plaatsen 

groeten John 

0 pluimen
Teur
Gewaardeerd verkenner

Ik had ook altijd diezelfde problemen. Ook bij PS4 had ik problemen, vooral bij het versturen van berichten. Ben ondertussen bij Telenet, die voorzien IPv6 ipv IPv4 bij Orange, heb je geen NAT gezeik meer...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen