Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-19 16h03
Antwoorden: 40 antwoorden
Al meerdere maanden ben ik nu aangesloten op de cloud, die ik wekelijks gebruik.
Men zegt dat men na een aantal weken hiervoor een badge zal krijgen, indien dit niet gebeurd je contact moet opnemen.
Maar via welke weg moet je dan contact opnemen ? Dat is hier niet duidelijk. Ik word gewoon van de ene pagina naar de andere gestuurd zonder een duidelijk antwoord te krijgen.
Misschien dat iemand van jullie hier wel ervaring mee heeft ?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben te snel geweest met mijn vraag te stellen. Na hier wat verder te zoeken heb ik het antwoord gevonden !
toch bedankt 😉
Cloud is betalend nu
Ik krijg mijn Orange phone badge niet . Ik heb mijn gsm van Orange en met Orange abonnement gekocht in mediamarkt nu 11 maand geleden. Ik heb 100 korting gekregen omdat ik een Samsung Galaxy note s9 + heb gekocht. Maar geen badge
@Zipke schreef:
Ik krijg mijn Orange phone badge niet . Ik heb mijn gsm van Orange en met Orange abonnement gekocht in mediamarkt nu 11 maand geleden. Ik heb 100 korting gekregen omdat ik een Samsung Galaxy note s9 + heb gekocht. Maar geen badge
Dat is logisch. Aan die badge zijn twee voorwaarden verbonden:
Wat heb jij gedaan:
Geen van beide voorwaarden voldaan => geen badge.
Waarom stond hij dan in de orange sectie van mediamart. Vitrine en telefoons stond orange op . Zoals je sectie proximus had . Dus veronderstel je toch . Dat het een orange phone is . Zelfs doos en contract was orange . Wel misleidend . Ga in baselix shopping center kijken . Bij orange afdeling