annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke Love trio past bij mij?

Topic gestart op: 29-02-20 08h04

Antwoorden: 19 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Welke Love trio past bij mij?

Ik zou binnenkort een Love trio abonnement willen nemen, maar ben nog aan het twijfelen welk het beste bij me past. Kan je daarmee nog programma's van de dagen ervoor (die je niet hebt opgenomen) herbekijken?

En als ik dat abonnement heb genomen kan ik dan mijn gsm abonnement verlegen waardoor je goedkoper een gsm kan kopen? Of verander is eerst beter van gsm abonnement voor ik Love trio laat aansluiten...

Labels (1)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
Gregory
Wijze
Wijze

Ik betaal 69 EUR per maand nu, @Elketje81 Had een fiber200.  Bespaar nu een 300 per jaar en ik kan niet zeggen dat orange slechter is

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Ik betaal bij telenet nu bijna €100 en heb 2 gehuurde digicorders...

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dan zal je bij orange zonder vaste lijn een 69 + 10 voor de extra decoder betalen. Daarin zit een Koala gsm abonnement. Onbeperkt bellen en 8 GB 4G, @Elketje81 

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Heb maar 1 digicorder meer nodig...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81  je hebt meer 1 Love Trio en 1 Love duo. Dat zijn de twee pakketten waar je uit kan kiezen bij Orange.

Daarbij heb je wel verschillende gsm abonnementen waar je uit kan kiezen om in je pack te zetten. Je abonnement van je gsm bepaald de totale som van je te betalen pack. Hoe duurder je abonnement hoe duurder je pack zal zijn. Daarbij kan je ook aan elk abonnement een gsm koppelen daar is niet specifiek 1 abonnement voor dat kan je in principe overal bij nemen. Let wel op dat je abonnement dan wel iets duurder wordt tenzij je een afbetaling neemt bij de bank. Dus weet niet of je een gsm wil kopen op afbetaling bij Orange maar als je dat wil wordt het wel iets duurder.

Er zijn twee soorten van afbetaling , via Orange of via Cetelem , krediet bank voor afbetaling voor de gsm. Moest je dat laatste nemen houd er dan rekening mee dat dit een aparte afbetaling wordt en dus maandelijks erbij komt als factuur. Dat betaal je namelijk buiten je pack om van Orange.

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/gespreid-betalen

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/nieuwe-klant?TP=BB_00_00_00_00_TV

 

Ik heb twee linkjes erbij gezet die je eens kan bekijken. Eentje gaat over gespreid betalen voor eventueel aankoop nieuwe gsm. Je kan deze natuurlijk ook altijd cash aankopen.

De tweede link is over Love Trio en daar staan dan ook verschillende optie's bij om te nemen en zal je zien dat de verschillende gsm abonnementen erbij staan. Je zal dan ook zien dat de keus die je maakt de prijs bepaald. Behalve Cheetah en Arend daar blijft de prijs gelijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen