annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke Love trio past bij mij?

Topic gestart op: 29-02-20 08h04

Antwoorden: 19 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Welke Love trio past bij mij?

Ik zou binnenkort een Love trio abonnement willen nemen, maar ben nog aan het twijfelen welk het beste bij me past. Kan je daarmee nog programma's van de dagen ervoor (die je niet hebt opgenomen) herbekijken?

En als ik dat abonnement heb genomen kan ik dan mijn gsm abonnement verlegen waardoor je goedkoper een gsm kan kopen? Of verander is eerst beter van gsm abonnement voor ik Love trio laat aansluiten...

Labels (1)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
Elketje81
Gewaardeerde genezer

Klopt. Telenet begint me te duur te wordrn daarom wil ik binnenkort overschakelen

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

De dag dat je wil overschakelen @Elketje81 naar een  shop gaan en geen easyswitch grbruiken maar zelf opzeggen na orange installatie.  Een kleine extra bij orange is dat je een Guest-wifi hebt. Daarop kan men niet op je router. Orange installatie is minder dan een uur in uw geval

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Eum voor mij is dat chinees wat je nu zegt... Een kennis van me werkt bij orange als installateur en moest hem verwittigen om een afspraak te maken om het te installeren. Maar eerst alle opgenomen dingen op de digicorder bekijken...

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Succes dan @Elketje81 

0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

Dank je wel! Nog een fijne zondagavond!

Leden met de meeste pluimen