annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4G en telefoneren werkt niet sinds enkele weken.

Topic gestart op: 10-02-23 15h28

Antwoorden: 7 antwoorden

tailde
Gewaardeerd verkenner

4G en telefoneren werkt niet sinds enkele weken.

Ik constateer dat sinds enkele weken ik vaak problemen heb met 4G en/of bellen. Op willekeurige momenten werkt geen van beide. Mijn vriendin ervaart op dat moment dezelfde problemen (ook Orange).
Bijn rondvraag op het online buurtplatform zijn er blijkbaar nog velen met hetzelfde.

Ik heb gebeld naar de klantendienst en men zei me dat dit probleem veroorzaakt wordt door werken/problemen met een mast in onze buurt sinds 30/01. Dit zou verholpen worden op 12/02. Andere buren zeiden met dat ze data als 13/02 of 15/02 hadden gekregen.

Het tijdsbestek van deze problemen en omvang lijken met toch absurd lang en groot. Ik vraag mij dan ook af in welke mate Orange tegemoet zal komen voor deze problemen? Ik ben zelf zelfstandige en ben dus niet meer telefonisch bereikbaar. En dit voor ongeveer 2 weken!

Ik verwacht een adequate compensatie van Orange.

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@tailde 

Normaal gezien staan er geen compensatieregeling tegenover maar wij kunnen hier niet over oordelen. Hiervoor moet je contact zoeken met de klantendienst en zien of het mogelijk is. 

Bij werken en dergelijke komt er geen compensatie bij kijken dat is wachten tot de verbeteringen gedaan zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
tailde
Gewaardeerd verkenner

Ik kan heus wel begrijpen dat er eens werken nodig zijn. Maar 2 weken is compleet absurd.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@tailde 

Die werken gaan langer duren hoor als je pech hebt en zeker als dit gaat om over te gaan naar het 5G platform. Reken niet zo snel erop dat dit binnen de dag gemaakt is , maar goed het ligt er aan wat ze precies doen aan onderhoud. 

Als daar totaal nieuwe ontvangers in gaan zoals ik al zei voor 5G ja dan is dit niet eenvoudig gedaan hoor. Kan ook zijn dat er een geheel nieuwe mast komt maar dat weet je niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
tailde
Gewaardeerd verkenner

Euh dus wacht, ik betaal de provider elke maand. En dan zou ik moeten accepteren dat mijn dienst gedurende 2 WEKEN niet werkt? Stel je voor, dat ze je elektriciteit of water 2 weken afsluiten. Ik kan mijn zaak momenteel dus niet runnen zoals het hoort want ik kan niet gebeld worden.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen