Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-08-23 12h49
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik heb sinds zondag esim aangevraagd sinds dien werkt mijn 4G niet meer, maandag naar de orange shop geweest… terug fysieke simkaart gekregen, maar mijn 4G werkt nog steeds niet. Al ondertussen 2 e-mails gestuurd. Het ging bekeken worden maar ondertussen nog altijd niets aan gebeurd. Zeer teleurgesteld je betaald voor een abonnement waarvan het niet eens werk. Graag oplossing zo snel mogelijk !
best eventjes contact opnemen met de klantendienst. ik zou ook polsen voor een compensasie voor de tijd toen het niet werkte.
Ik zou de klantendienst op de hoogte brengen en vraen voor compensatie voor de tijd waarvan je geen internet noch data hebt gehad en ook zou ik naar de winkel gaan om te checken of alle settings correct zijn ingesteld, of de sim kaart er goed in zit, of er geen stof in zit, of de sim niet kapot is, ..... dat ze het kunnen oplossen in de winkel?!
Ik denk dat die 2 de enigste opties zijn vrees ik.
Mvg
Helen1
Je vindt hier enkel klanten. We kunnen je daarmee niet helpen.
Persoonlijk raad ik je een esim ten stelligste af. Als je telefoon kapot gaat heb je niks meer. Geen sim om in een andere reserve telefoon te steken. Kom dat tegen in het buitenland.
Bezie dit even Mobiele data configureren op je smartphone - Tribe (orange.be)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |