Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-08-23 16h49
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo,
ik heb regelmatig een probleem dat ik met mijn iphone niet meer kan surfen. Ik heb dan wel netwerk en 4g op mijn iphone. Maar als ik dan mijn iphone herstart werkt het wel weer. Ik heb nu een iphone 13 en daarvoor een 11, toen had ik dit ook al aan de hand, het gebeurd op verschillende plaatsen. Ik heb pas mijn iphone opnieuw naar fabrieksinstellingen gezet, dus een nieuwe start begonnen, maar ik blijf dit voor hebben. Wanneer ik op de wifi ben heb ik dit niet aan de hand.
Hebben jullie een oplossing? Ligt het aan Orange? of alsnog aan mijn Iphone (wat ik betwijfel aangezien ik dit met mijn vorig model ook had)?
Mvg
Hallo,
Ik heb een soortgelijk probleem met een iphone 12 Pro en 5G. De iPhone toont een 5G-verbinding (aan De Panne), maar de gegevens worden geblokkeerd en ik moet terugschakelen naar 4G om de iPhone te kunnen gebruiken. Dit is deze week al meerdere keren gebeurd. Deze zondag leek alles te werken. Geen idee of het probleem bij de iPhone ligt of bij Orange.
Als jullie nu eens de privé doorgifte uitzetten op de Iphone en het nog eens proberen is het probleem dan opgelost ?
Voor mij hetzelfde, dat het nu werkt. Ik heb ook net gekeken naar die instelling en bij mij staat Privedoorgifte al uit.
Maar als ik dit probleem heb dan kan ik ook geen enkele app gebruiken waar ik mobiel internet voor nodig heb.
Het helpt alleen als ik opnieuw opstart, dan gaat het direct opnieuw. Het lijkt wel bijna dat Orange op één of andere manier mij dan blokkeert dat ik ineens geen mobiel internet meer heb. Soms ben ik 5 minuten geleden er wel op geweest ik heb ik mij niet verplaatst. Ook merk ik dat als ik aan het bellen ben dat ik ineens maar 3g heb.
Dat is dan wel idd raar @dehoutworm86 en @bulrog en het is niet enkel op surfen gerelateerd maar ook met andere apps. Met andere woorden totaal geen verbinding met 4G terwijl je wel verbonden zou moeten zijn.
Hebben jullie ook al eens geprobeerd om je mobiele data instellingen opnieuw in te stellen ? Je kan dat hier eens na lezen. Ik heb dit gemaakt bij de tips & tricks moest het niet werken.
Probeer maar mee te denken wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |