Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Ik heb een nieuwe abonnement. Eerst hadden ze een probleem met registratie. Nu is dat opgelost, maar heb ik totaal geen 4g verbinding. Dikwijls gebeld naar klantendienst, ik word automatisch doorverbonden naar franstalige medewerkers. Ondertussen ben ik gevestigd in vlaanderen. Raar! Ik heb uren zitten wachten aan de lijn zonder hulp. Wat kan het probleem zijn? Helemaal geen verbinding
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Israc dat is graag gedaan. Kan je nog wel even de post die je het beste geholpen heeft aanduiden als oplossing? Dat helpt ook weer andere Tribers als die het zelfde voor zouden helpen.
Ja ik heb het zelfs manueel gedaan maar nope nog altijd niks 😞
Ik heb de link gevolgd en Verificatietype pap manueel gekozen. Daarna herstart maar nope hetzelfde, helemaal geen verbinding
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |