annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Esim voor Smartwatch

Topic gestart op: 18-12-24 22h55

Antwoorden: 8 antwoorden

meemichael
Gewaardeerd verkenner

Esim voor Smartwatch

Heey,

ik vraag me af hoe het hier bij orange zit i.v.m met Esim voor smartwatch. 

Is dit al mogelijk of is het hier zelfde verhaal als bij proximus dat dit door allemaal rechten en contracten niet mogelijk is door eigendom of rechthebbende van telenet. 

Want daar is veel om te doen want Telenet is de enigste dit het kan en mag ondersteunen. 

Weet iemand al meer over dit? 

Labels (3)
8 ANTWOORDEN 8
meemichael
Gewaardeerd verkenner

het is idd spijtig dat de andere providers het niet ondersteunen en ik moet wel zeggen dat ik op dit vlak gewoon en defftig samenhorigheid mis en dat ze niet gewoon iets defftig goed op markt brengen dan ieder voor zich.

0 pluimen
bertvd74
Gewaardeerd verkenner

Gaat dat over een samenhorigheid? Ik heb eerder het gevoel dat dit over Apple gaat die voorwaarden oplegt aan telecom maatschappijen en mogelijk zelfs een vergoeding afdwingt van telecommaatschappijen om ondersteuning voor de Apple Watch te mogen aanbieden.

Apple gaat op die manier ook te werk voor Apple Pay. Dat is ook iets waar de meeste banken van wegblijven tot de druk van klanten te groot wordt. Verschil is dat de groep met klanten met een Apple Watch met 4G/5G veel kleiner zal zijn dan de klanten die een iPhone hebben en daardoor andere bedrijven dan telenet zich niet geneigd voelen om toe te happen. 

Ik heb nergens info gevonden die deze hypothese onderbouwd. Maar mijn gevoel zegt dat het allicht in deze richting moet gezocht worden.

bertvd74
Gewaardeerd verkenner

Begrijp ik correct dat een Orange geen esim aanbiedt voor Apple Watch?
Ik was aan het overwegen om te switchen naar Orange maar dan is dit toch iets om 3 keer over na te denken.

0 pluimen
meemichael
Gewaardeerd verkenner

Het is alleen telenet die het op dit moment kan en mag doen als ik me niet vergis

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen