annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra-card werking in buitenland

Topic gestart op: 02-05-19 15h49

Antwoorden: 8 antwoorden

Alexmagda
Ervaren verkenner

Extra-card werking in buitenland

OPGELOST

Ik heb extra-card (in Love)voor I-pad. Eergisteren waren we in Koblenz-Duitsland en konden we verbinding maken.Thans zijn we aan de Moesel en sinds gisteren geen verbinding meer.Foutcode zegt "geen netwerk beschikbaar" of "geen services".De telefoon met Arend-abonnement werkt perfect en maakt verbinding met Telekom.de.

Is de extra card beperkt???

Labels (2)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh! @Alexmagda,

 

 

@Alexmagda 

Je spreekt van een extra-card. Bedoel je een surf extra card? In dat geval is het zo dat je moet weten dat in de voorwaarden het volgende staat:

Het gebruik van mobiel internet in het buitenland is niet inbegrepen bij deze tariefformule.

Het maakt niet uit welk abonnement je hebt. De surf extra card is niet geschikt voor het buitenland.

In zekere zin heeft @Cdt24801 gelijk. De voorwaarden stellen dat een surf extra kaart niet werkt in het buitenland.
Dit was ook zo tijdens de periode dat de roaming regelgeving nog niet gewijzigd was.
 

In roaming is het mogelijk om je surf extra kaart te gebruiken, gelinkt aan een mobiele data bundel van een abonnement. 

 

Zoals @Cdt24801 aangeeft, hebben die voorwaarden dus een face-lift nodig om dat duidelijker aan te tonen.

 

Aangezien het niet werkte, is de kans groot dat er een bepaalde APN niet correct staat ingesteld op de surf extra kaart.
Hiervoor neem je best even contact op met de klantendienst zodat ze dit kunnen oplossen tegen de volgende keer dat je naar het buitenland trekt.

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

zohad ik het begrepen.Roaming stond aan maar kon toch geen verbinding maken.Het blijft mogelijk dat er een verkeerde setting is(APN?) en zal hiervoor terug Orange contacteren.Kan dit in het verkoopspunt of beter rechtstreeks?

Je belt best of de 5000 of meldt het via sociale media zodat er een dossier kan opgemaakt worden voor de technische dienst. 

In een shop gaan ze hetzelfde doen. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Alexmagda 

Je spreekt van een extra-card. Bedoel je een surf extra card? In dat geval is het zo dat je moet weten dat in de voorwaarden het volgende staat:

Het gebruik van mobiel internet in het buitenland is niet inbegrepen bij deze tariefformule.

Het maakt niet uit welk abonnement je hebt. De surf extra card is niet geschikt voor het buitenland.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Alexmagda
Ervaren verkenner

Bedankt (opgelost,is klaar en duidelijk!)

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Alexmagda 

Spijtig dat het voor u niet zo positief is, maar je weet tenminste waarom....

Persoonlijk vind ik dit een punt dat men wel duidelijker mocht meegeven bij de aankoop van een surf extra card. Misschien dat er daardoor minder verkocht zouden kunnen worden, maar (terecht) ontevreden klanten achteraf is ook geen goede reclame ....

Mijn persoonlijke mening natuurlijk.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh! @Alexmagda,

 

 

@Alexmagda 

Je spreekt van een extra-card. Bedoel je een surf extra card? In dat geval is het zo dat je moet weten dat in de voorwaarden het volgende staat:

Het gebruik van mobiel internet in het buitenland is niet inbegrepen bij deze tariefformule.

Het maakt niet uit welk abonnement je hebt. De surf extra card is niet geschikt voor het buitenland.

In zekere zin heeft @Cdt24801 gelijk. De voorwaarden stellen dat een surf extra kaart niet werkt in het buitenland.
Dit was ook zo tijdens de periode dat de roaming regelgeving nog niet gewijzigd was.
 

In roaming is het mogelijk om je surf extra kaart te gebruiken, gelinkt aan een mobiele data bundel van een abonnement. 

 

Zoals @Cdt24801 aangeeft, hebben die voorwaarden dus een face-lift nodig om dat duidelijker aan te tonen.

 

Aangezien het niet werkte, is de kans groot dat er een bepaalde APN niet correct staat ingesteld op de surf extra kaart.
Hiervoor neem je best even contact op met de klantendienst zodat ze dit kunnen oplossen tegen de volgende keer dat je naar het buitenland trekt.

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen