annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox weer duurder en (weer) geen extra data?

Topic gestart op: 26-12-23 17h40

Antwoorden: 7 antwoorden

slabbint
Aspirant verkenner

Flybox weer duurder en (weer) geen extra data?

Eerst was de prijs van een Flybox abonnement 20 euro voor 150 GB, dan 25 euro voor 150 GB en nu wordt de prijs weer verhoogd naar 28 euro, nog steeds voor diezelfde 150 GB.

Is er geen manier om aan Orange dudelijk te maken dat wij graag voor dit soort prijsverhogingen ook iets extra zouden willen? Voor andere abonnementen doen ze dit wel.

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
digiboy40
Leidende verkenner

Het gaat me niet om de data maar de prijs!

HEY! Telecom: 80 GB / maand, na 12 maanden 160 GB aan 20 euro

BASE: 100 GB / maand met overdracht data, 29 euro   (promo online: 200 GB)

Het ergste vind ik de beperking van de piek en daluren bij een Flybox! Dat zie je nergens...

 

0 pluimen
catronomix
Gewaardeerd verkenner

Exact hetzelfde gevoel! Ik vindt het schandalig. En dan sturen ze zo een info-mail, van "we verhogen onze limieten dus ook onze prijzen".... ze geven gewoonweg geen bal om het wss klein aantal mensen die in een situatie zitten waar vast internet geen optie is.

En iets duidelijk maken aan Orange is voor niemand een optie vrees ik, ze geven echt geen f*ck -_-

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@catronomix 

Heb je ook nog een gsm abonnement bij Orange ?

Indien zo, verhoog het naar een Go Extreme (47 EUR) en neem daar een Surf Extra card bij/voor (3 EUR/maand).

Verwijder de pin van die Surf extra card, en steek die in de FlyBox

Totaal = 50 EUR/maand voor 300 GB

Die kosten (28 EUR) voor de Flybox vervallen alsook je maandelijks gsm abonnement

Je moet maar eens rekenen - zal iets duurder of iets goedkoper zijn afhankelijk van het gsm abonnement dat je nu hebt, maar je hebt wel 300 GB aan data ipv de 150 GB

catronomix
Gewaardeerd verkenner

Neen, mijn gsm is bij Base, zodat ik in noodgevallen die nog kan gebruiken, want Orange heeft regelmatig nog eens storingen ook, soms een halve dag geen internet. Dan staan de storingen-websites in het rood en klaagt iedereen, maar denk je dat ze de moeite nemen om er zelf iets over online te zetten of klanten een sms te sturen?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen