Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-08-22 10h59
Antwoorden: 5 antwoorden
Onze flybox is soms heel traag of reageert totaal niet. Ik heb de indruk dat het te maken heeft met drukte aan zee. Wie heeft hier nog ervaring mee en is er een oplossing ?
Jpa,
Via Messenger communicatie opgestart met Orange. Toch verder zelf moeten uitzoeken wat er misloopt. Bij mij: de data is opgebruikt. Die 50 + 100 Gb. van de Flybox is per maand! Ik had me blind gestaard op die 50 + 100 Gb. per dag, de blikvanger in de reclame voor de Flybox. Zeer dom van mij natuurlijk, maar ook misleidend!
@Rob22 bedankt voor je bijdrage.
als je een @ voor de naam van een persoon zet
gaat hij blauw staan en krijgt die persoon een belletje bovenaan rechts op de pagina.
En zien we deze ook sneller.
Fijne avond.
jullie kunnen misschien hier eens even gaan kijken?
https://allestoringen.be/storing/orange/
Ik ken het systeem niet van een flybox.
Maar al eens geprobeerd alles uit te trekken en
opnieuw op te starten?
Help niet echt !
het is echt met ups en downs.
persoonlijk denk ik dat hun netwerk aan zee het gewoon niet aankan maar dat gaan ze wss niet toegeven