annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen 4G

Topic gestart op: 25-04-20 14h44

Antwoorden: 8 antwoorden

Katrijn
Gewaardeerd verkenner

Geen 4G

OPGELOST

Als ik mij elders begeef dan thuis krijg ik normaal automatisch toegang tot mijn mobiel internet 4G. Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen maar sinds enkele dagen krijg ik geen 4G (mobiel internet) meer. Iemand nog dit probleem en die weet hoe ik dit kan oplossen? 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Katrijn  je kan altijd eens op die bepaalde plaats(en) je gsm eens herstarten. Soms kan dat helpen omdat je gsm dan geen ontvangst heeft met de mast voor een mobiele data connectie tot stand te brengen. 

Je instellingen kan je altijd nakijken want misschien is er iets veranderd oor een update of iets anders in je gsm , de gebruiker veranderd meestal niks. 

Hier kan je eens kijken of de instellingen correct staan :

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/online-instellen

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Taxicletter 

Ik moet mijn gsm nooit herstarten om internet te hebben dat gaat allemaal vanzelf. 

Wat voor toestel heb je ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Katrijn
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 net gsm terug opgestart en nu heb ik thuis wel 4G.

Dank je wel!

 

Gregory
Wijze
Wijze

Dag @Katrijn 

Ik zou de instellingen toch eens nazien.  Staat je 4G aan ?

Je kunt ook thuis efkens de wifi van je telefoon afzetten en zien of je dan 4G krijgt

 

Katrijn
Gewaardeerd verkenner

Thuis krijg ik ook geen 4G. Mobiele gegevens staat nochtans aan.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen