annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen 4g meer na wijzigen abonnement

Topic gestart op: 07-05-23 19h00

Antwoorden: 4 antwoorden

Justinebeernaer
Aspirant verkenner

Geen 4g meer na wijzigen abonnement

Help!

 

wij weten geen raad meer. Orange stuurt ons in het rond, komt niet met een oplossing.

Mijn man had het zwaarste gsm abonnement en dit werd 1 trapje verlaagd, naar 70 gb internet. Sindsdien heeft hij amper bereik...

Geen 4g, zelfs geen 3g meer...

Al een nieuwe simkaart gekregen. Geen beterschap.

Kaart in andere gsm gezet, ook slecht.

Opnieuw een 2 simkaart, geen verandering.

Alle instellingen laten nakijken, alles staat goed.

Geen beterschap.

Nu willen ze ons een nieuwe gsm aansmeren, maar dit zal het probleem ook nie oplossen, want met de simkaart in een andere gsm te steken werd het ook niet beter.

 

Iemand dit al gehad? Na aanpassen, lager tarief, van abonnement dat je plots geen 4g meer hebt?

 

Alvast bedankt

 

Justine

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Justinebeernaer Bel eens naar de dienst 5000 van Orange en naar technische dienst gaan . Leggen u stapsgewijs alles uit.  zij kunnen dat van op afstand nakijken . Heb ik ook gedaan voor alles ook voor de gsm 📱 en toen ging alles weer normaal . want normaal is het zeker niet 🙅‍♀️ En heb je al geprobeerd de gsm volledig af te zetten en dan de Sim kaart er uithalen  even wachten en daarna weer in steken misschien 🤔 helpt dat ook . . Met de hoop hiermee u te helpen . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

Volgens mij ligt het dan aan jouw toestel waarschijnlijk.

Nieuw of niet, vaak zijn er problemen met het moederbord en speaker, vnlk het moederbord heeft een impact op je 4g 5g, en mss wat ook kan zijn is of je je toestel regelmatig update? Voor de nieuwste android versie?

Dus mss eerst je androïd up to date brengen en redelmatig, en dan eventueel naar de gsm winkel gaan. Daar zullen ze het probleem zien en fixen. 

Kun je je sim kaart in een ander toestel gebruiken? Want als het dan nogsteeds niet werkt dan is er mss een error met jouw nummer in hun systeem of een bug.

 

Ik hoop dat ik u hiermee verder heb kunnen helpen. Ik wens u veel moed en succes toe!

 

Helen1

0 pluimen
Justinebeernaer
Aspirant verkenner

Beste,

Bedankt!

De simkaart werd al in een ander toestel gezet, de nieuwe simkaart ook en dit gaf hetzelfde probleem. Vandaar dat ik denk dat het intern bij hen is

 

Mvg

Helen1
Ervaren genezer

Heb je nooit 4g? Of enkel op bepaalde plaatsen? Soms komt dit doordat er slechte verbindingen zijn.

Je kan mss best idd het technisch departement contacteren en die kunnen uitzoeken waar het probleem ligt. 

Vertel hun alles wat je gedaan en geprobeerd hebt. Ik had een non orange toestel gebruikt en dat loste mijn probleem op.

Waarschijnlijk ligt er iets mis in hun systeem of met het nummer, een verkeerde schakel lang programmatie in hun interne computersysteem dat de winkels niet kunnen zien maar de technische dienst wel.

Ik duim mee dat ze het kunnen oplossen!

Succes!

Helen1

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen