annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen mobiele verbinding binnen

Topic gestart op: 27-01-23 19h52

Antwoorden: 4 antwoorden

nico1963
Aspirant verkenner

Geen mobiele verbinding binnen

Zit al sinds de zomer met een hele slechte verbinding binnenshuis voor mobiele telefonie. Idem voor al de andere personen die Orange hebben en thuis binnen komen. Heb altijd Telenet gehad zonder problemen en nu 2jaar Orange en na een jaar ineens problemen. Heb al 3 keer naar 5000 gebeld en meer dan half uur aan lijn moeten blijven: zou nu beter moeten zijn, bellen via wifi zeggen ze..., werken aan de mast,... ben het beu geen oplossing te krijgen. Femtocell? zou geen oplossing zijn voor mij, dus sturen ze geen op. Mensen trachten ons te bellen, maar krijgen onmiddellijk antwoordapparaat... Misschien toch maar opnieuw overschakelen? 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@nico1963 goedemorgen, zeker het voorstel van @patrick2 

eens overwegen. 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@nico1963 

Waarom zou de Femtocell geen oplossing zijn ? 

Je kan daar perfect mee bellen en dus bereikbaar zijn. Zelf heb ik ooit ene aangevraagd en dat werkt perfect want bij elke provider hebben wij thuis slecht bereik. 

Bellen via wifi werkt ook perfect enkel dient je toestel dat ook te kunnen maar het werkt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


nico1963
Aspirant verkenner

Bedankt. Heb het al 2maal gevraagd via tlfnr 5000 maar telkens blijven ze bezig met testen... kan ik die ook in de winkels vragen?

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen