Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-09-23 13h58
Antwoorden: 10 antwoorden
Ugh iedereen!
Gisterenavond of deze ochtend heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je mobiele data.
Intussen is het incident opgelost 🙂
Ondervind je nog problemen? Herstart dan even je smartphone of schakel je vliegtuigmodus in en uit.
Sorry voor het ongemak.
Totem zorgt voor zijn stam!
Totem
Hoi, ik heb een abonnement van 21 euro (50GB). Mijn vorig abonnement was de 300GB versie, en mijn verbruik lag gemiddeld op 4GB, dus heb ik gedowngrade naar de 50GB. Wat blijkt nu dat mijn verbruik gezakt de afgelopen 3 maand gezakt is naar 450MB en mijn mobiel internet de halve tijd NIET werkt of traag. Het 🚫 symbool of E symbool, of slechts 2 streepjes. Wat kan er aan de hand zijn? Ps: alle tips hier al geprobeerd.
Hier ook
Hallo
Ik heb sinds 2 dagen geen mobiele data meer. Als in: ik verlaat het huis of zet de WiFi op mijn gsm af en het 5g tekentje komt er niet op.
Ik heb alle tips & tricks al uitprobeerd: gsm aan en af, vliegtuigmodus aan en af, simkaart in andere gsm op te checken of het aan mijn gsm ligt.. Niks werkt.
Is er terug een storing of ligt dit aan mijn simkaart of..?
Bedankt
Heb vandaag problemen met het mobiel internet, het werkt volledig niet, en gsm opnieuw gestart en mijn kaart herladen, er staat gewoon een kruisje naast mijn balk met mobiel internet en werkt niet. Weet niet hoe het op te lossen. Kan nie eens aanvraag doen ok gebeld te worden.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |