annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heb je problemen met je mobiele data?

Topic gestart op: 13-09-23 13h58

Antwoorden: 7 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Heb je problemen met je mobiele data?

Ugh iedereen!

Gisterenavond of deze ochtend heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je mobiele data.

Intussen is het incident opgelost 🙂

Ondervind je nog problemen? Herstart dan even je smartphone of schakel je vliegtuigmodus in en uit.

Sorry voor het ongemak.

Totem zorgt voor zijn stam!

Totem

Totem_0-1694606185616.jpeg

 

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
Dmitriy
Aspirant verkenner

Heb vandaag problemen met het mobiel internet, het werkt volledig niet, en gsm opnieuw gestart en mijn kaart herladen, er staat gewoon een kruisje naast mijn balk met mobiel internet en werkt niet. Weet niet hoe het op te lossen. Kan nie eens aanvraag doen ok gebeld te worden.

0 pluimen
Phyrraq
Gewaardeerd verkenner

Ik heb dus problemen met men mobiele data nog steeds. 

 

Telefoon al op en af gezet. 

Elke keer valt die weg. Dan moet ik op vlieg en af vliegmodus doen en dan werkt het weer 10 min fso en dan doet die het weer niet....  Pfff das **bleep** als je altijd online bent anders. 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Phyrraq ,

Heb je hetzelfde probleem als je een ander apparaat gebruikt?

Totem

0 pluimen
Phyrraq
Gewaardeerd verkenner

Geen idee, dat had ik ook niet tot men beschikking. Maar het is ondertussen al opgelost.

 

1,5 dag later.... Had ik me eigenlijk op dit forum aangemeld voor de badge voor een cadeau te krijgen met Orange thank you. 4 gb kunnen claimen. Direct zen de problemen begonnen en tegen de tijd dat die gb's op waren was het ntrlk weer normaal dus geen zak gehad aan die gb's suckt zwaar hard want weet ni of ik ng een badge zal halen 😪 dus geen cadeautjes meer. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen