Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-08-23 10h54
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo,
Op mijn vorige factuur had ik kosten buiten mijn abonnement voor mobiel internet. Dat is mogelijk aangezien ik in die periode in het buitenland was, al had ik data en roaming uitgeschakeld. Ik zou daarom graag de oorzaak van dit verbruik kennen.
In de gedetailleerde factuur staat er echter geen informatie over dit verbruik. Het zou gaan over 103 MB (kost: €43.9001) en 795 MB (kost: €0,5169). Bij de 103 MB staat er "Totaal voor 1" en bij de 795 MB staat er "Totaal voor 8"? Wat zijn die 1 en 8? Gaat dit over 9 verbindingen? 9 Sessies? Betekent dit dat 1 verbinding/sessie €43,9001 kost?
Bovendien had ik een WorldTraveller Data Pass van 100MB aangekocht voor deze periode. Deze lijkt niet in rekening gebracht te zijn in de factuur.
Ik heb reeds contact opgenomen met de klantendienst. Blijkbaar is het mogelijk om in de klantenzone een Excelbestand te downloaden met details over het verbruik. Waar in de klantenzone kan ik deze Excel vinden? Ik heb overal gezocht, maar niets gevonden. Klantendienst heeft aangeboden me de Excel op te sturen, maar dat kost €5, dus dit heb ik geweigerd.
Graag advies.
Geen idee, @Husky
En als je het wilt uitpluizen zou ik die 5 EUR betalen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |