annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kosten buiten abonnement

Topic gestart op: 15-08-23 10h54

Antwoorden: 5 antwoorden

Husky
Gewaardeerd verkenner

Kosten buiten abonnement

Hallo,

Op mijn vorige factuur had ik kosten buiten mijn abonnement voor mobiel internet. Dat is mogelijk aangezien ik in die periode in het buitenland was, al had ik data en roaming uitgeschakeld. Ik zou daarom graag de oorzaak van dit verbruik kennen.

In de gedetailleerde factuur staat er echter geen informatie over dit verbruik. Het zou gaan over 103 MB (kost: €43.9001) en 795 MB (kost: €0,5169). Bij de 103 MB staat er "Totaal voor 1" en bij de 795 MB staat er "Totaal voor 8"? Wat zijn die 1 en 8? Gaat dit over 9 verbindingen? 9 Sessies? Betekent dit dat 1 verbinding/sessie €43,9001 kost?

Bovendien had ik een WorldTraveller Data Pass van 100MB aangekocht voor deze periode. Deze lijkt niet in rekening gebracht te zijn in de factuur.

Ik heb reeds contact opgenomen met de klantendienst. Blijkbaar is het mogelijk om in de klantenzone een Excelbestand te downloaden met details over het verbruik. Waar in de klantenzone kan ik deze Excel vinden? Ik heb overal gezocht, maar niets gevonden. Klantendienst heeft aangeboden me de Excel op te sturen, maar dat kost €5, dus dit heb ik geweigerd.

Graag advies.

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

Geen idee, @Husky 

En als je het wilt uitpluizen zou ik die 5 EUR betalen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen