Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-22 07h26
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Gisteren nieuwe simkaart laten plaatsen (winkel op de Meir). Tegen middernacht nog altijd geen verbinding. De email met de bevestiging geeft het nummer van mijn vrouw. Waarom snap ik niet. Moet ik terug naar de winkel of kan ik dat online wijzigen? Groet.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mea culpa. Het probleem lag bij mij. Ik had 2 simkaarten erin zitten en de verkeerde gebruikt in mijn nieuwe gsm. Verwarring alom en uiteindelijk slaagde de medewerker erin het raadsel te ontsluiten. Alle lof voor de beide medewerkers die eindeloos geduld hadden om een dommerik uit de nood te helpen. En volledig gratis een nieuwe sim inbegrepen.
denk niet dat je dat on-line kunt wijzigen @Heisenberg
Best terug gaan naar de winkel
Mea culpa. Het probleem lag bij mij. Ik had 2 simkaarten erin zitten en de verkeerde gebruikt in mijn nieuwe gsm. Verwarring alom en uiteindelijk slaagde de medewerker erin het raadsel te ontsluiten. Alle lof voor de beide medewerkers die eindeloos geduld hadden om een dommerik uit de nood te helpen. En volledig gratis een nieuwe sim inbegrepen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
4 | |
2 | |
1 |