- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Medewerker voert verkeerd telefoonnummer in.
Gisteren nieuwe simkaart laten plaatsen (winkel op de Meir). Tegen middernacht nog altijd geen verbinding. De email met de bevestiging geeft het nummer van mijn vrouw. Waarom snap ik niet. Moet ik terug naar de winkel of kan ik dat online wijzigen? Groet.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mea culpa. Het probleem lag bij mij. Ik had 2 simkaarten erin zitten en de verkeerde gebruikt in mijn nieuwe gsm. Verwarring alom en uiteindelijk slaagde de medewerker erin het raadsel te ontsluiten. Alle lof voor de beide medewerkers die eindeloos geduld hadden om een dommerik uit de nood te helpen. En volledig gratis een nieuwe sim inbegrepen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
denk niet dat je dat on-line kunt wijzigen @Heisenberg
Best terug gaan naar de winkel
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mea culpa. Het probleem lag bij mij. Ik had 2 simkaarten erin zitten en de verkeerde gebruikt in mijn nieuwe gsm. Verwarring alom en uiteindelijk slaagde de medewerker erin het raadsel te ontsluiten. Alle lof voor de beide medewerkers die eindeloos geduld hadden om een dommerik uit de nood te helpen. En volledig gratis een nieuwe sim inbegrepen.
