annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medewerker voert verkeerd telefoonnummer in.

Topic gestart op: 01-11-22 07h26

Antwoorden: 2 antwoorden

Heisenberg
Gewaardeerd verkenner

Medewerker voert verkeerd telefoonnummer in.

OPGELOST

Gisteren nieuwe simkaart laten plaatsen (winkel op de Meir). Tegen middernacht nog altijd geen verbinding. De email met de bevestiging geeft het nummer van mijn vrouw. Waarom snap ik niet. Moet ik terug naar de winkel of kan ik dat online wijzigen? Groet.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Heisenberg
Gewaardeerd verkenner

Mea culpa. Het probleem lag bij mij. Ik had 2 simkaarten erin zitten en de verkeerde gebruikt in mijn nieuwe gsm. Verwarring alom en uiteindelijk slaagde de medewerker erin het raadsel te ontsluiten. Alle lof voor de beide medewerkers die eindeloos geduld hadden om een dommerik uit de nood te helpen. En volledig gratis een nieuwe sim inbegrepen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Gregory
Wijze
Wijze

denk niet dat je dat on-line kunt wijzigen @Heisenberg 

Best terug gaan naar de winkel

0 pluimen
Heisenberg
Gewaardeerd verkenner

Mea culpa. Het probleem lag bij mij. Ik had 2 simkaarten erin zitten en de verkeerde gebruikt in mijn nieuwe gsm. Verwarring alom en uiteindelijk slaagde de medewerker erin het raadsel te ontsluiten. Alle lof voor de beide medewerkers die eindeloos geduld hadden om een dommerik uit de nood te helpen. En volledig gratis een nieuwe sim inbegrepen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen