annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel data

Topic gestart op: 13-09-23 13h30

Antwoorden: 8 antwoorden

Karaca
Aspirant verkenner

Mobiel data

OPGELOST

Sinds gisteren 12-09-2023 werkt mijn mobielinternet niet meer. Ik zat net 1 uur en 3 minuten aan de lijn om met de klantendienst te kunnen praten dit is zo irritant en vervelend service is waardeloos heb ik gemerkt eerste wat ik ga doen is overstappen na 5 jaar bij orange naar een ander provider.!!! Na een dik uur aan de lijn te wachten heb ik het opgegeven.

Kan iemand mij terug bellen of contacteren van Orange..

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Hier zitten geen medewerkers van Orange.

Het probleem is opgelost ondertussen.  je moet je GSM herstarten of vliegtuigmodus aan en afzetten

Heb je problemen met je mobiele data? - Tribe (orange.be)

Iedere provider heeft wel eens een probleem

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
TheoBeer
Aspirant verkenner

Beste Gregory,

punten 1 en 2 lijken technische vragen, waarmee ik geen ervaring voor (eigen) antwoorden heb, punt 3 gaat over concrete cijfers/centen en het aanbod van Orange (https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet/home-flybox).

Lees dat eens...

Groet, Theo

0 pluimen
TheoBeer
Aspirant verkenner

Voor de volledigheid: na nog 'n telefoontje dat lang genoeg duurde, onderbroken werd(!) en nog eens direct terugbellen geraakte het opgelost.

Zo'n 14 dagen miserie voor iets poepsimpels en perfect beheersbaar.

Zowel qua telefoon/contact ( tja, https://businessam.be/bedrijven-telefonisch-moeilijk-te-bereiken ) als technisch: er is minstens enige tijd niet eens gekeken geworden wat er aan de hand was.

Bleek uiteindelijk: foute versie software op modem. Geen compensatie voor mij blijkbaar, na 2 weken miserie en onbeschikbaarheid Orange internet...

Beheert of monitort Orange zijn installaties dan niet? Kan perfect geautomatiseerd, en indien niet elke dag alle modems, misschien toch die die al meerdere dagen 'n openstaand dossier hebben. Kan automatisch en het emailtje of SMSje erna met een suggestie "uw modem heeft probleem X. Doe actie Y (meer info: Orange pagina Z).

Maar dan heeft het call center geen werk meer waarschijnlijk, moeten hun prijzen naar beneden wegens "teveel profijt wegens minder mensen nodig" en kan AI verder kijken en upsellen.

Ik stop hier, want Orange laat me uitstekend negatief en giftig worden. Ik hoop dat iemand hier toch iets aan heeft, zowel qua ergernis en diagnose, als oplossingen voor slachtoffer en ... Orange.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Karaca goedemiddag,

fijn te lezen dat het is opgelost door @Gregory.

Van mij krijg je deze:

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Hier zitten geen medewerkers van Orange.

Het probleem is opgelost ondertussen.  je moet je GSM herstarten of vliegtuigmodus aan en afzetten

Heb je problemen met je mobiele data? - Tribe (orange.be)

Iedere provider heeft wel eens een probleem

 

 

Leden met de meeste pluimen