Apprenti pisteur
•
8 Berichten
Onbeperkt mobiele data
Hallo, mijn zoon heeft een abonnement bij mobile vikings maar wenst onbeperkt mobiele data voor in Frankrijk vooral voor YouTube en vtm go te gebruiken. Is dat mogelijk via Orange?
Apprenti pisteur
•
8 Berichten
Hallo, mijn zoon heeft een abonnement bij mobile vikings maar wenst onbeperkt mobiele data voor in Frankrijk vooral voor YouTube en vtm go te gebruiken. Is dat mogelijk via Orange?
Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
De onbeperkte mobiele data is beschikbaar met een Go Unlimited @Léthi
Zie hier Gsm-abonnementen Go - 10GB aan 16€ | Orange België
* Eens je 30 GB verbruikt hebt, kan je onbeperkt verder surfen aan een verlaagde snelheid (512 Kbps).
Na 30 GB kun je je snelheid wat opkrikken door je mobiele data in 3G te zetten
Bij mobile vikings ga je na 20 GB in verlaagde snelheid. En binnen de EUR heb je maar 16 GB gratis. Daarna is het 0.003 EUR/MB
6
Anonymous User
4.4K Berichten
@Gregory Met 3G haal ik toch makkelijk 14,4Mb down & 3,12 Mb up . Dus over de 30 GB zal dit het zelfde zijn , ik herinner me dit ook toen ik het eens testte.
Groeten,
bigM
1
Léthi
Apprenti pisteur
•
8 Berichten
Ondertussen heeft mijn zoon een go unlimited gisteren namiddag gekocht, het is geactiveerd maar liet mij daarnet weten dat de mobiele data niet werkt. Hij is ondertussen in Frankrijk. Is dat normaal?
3
0
Léthi
Apprenti pisteur
•
8 Berichten
Kan er ons iemand op de hoogte houden wanneer het opgelost is? Thanks
0
0
Léthi
Apprenti pisteur
•
8 Berichten
Ondertussen werkt het terug sinds gisteren avond maar op de orange app staat er dat hij maar tot 3/8 toegang heeft en we hebben eencgo unlimited gekocht om 31/7.
1 Bijlage
IMG-20210801-WA0004~2.jpg
5
0