Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-03-23 09h47
Antwoorden: 8 antwoorden
Elke zaterdag bericht op gsm van 8888
is het veilig om dit te stoppen volgens de aanwijzingen in de sms ? Dit bedrag wordt volgens mij niet aangerekend ?
Gratis bericht van Content Trend Platform S.L.: u bent ingeschreven voor de Dienst van Winsports Belgium aan 4.99 euro/week. Om te stoppen: sso.orange.com/selfcare_obe, bel **bleep** of stuur STOP naar 8888.
Ik kreeg ook net een berichtje via 8888. Bestaat Orange Selfcare? Heb verschillende abonnementen, maar deze zegt me niets.🙈 Als je op de link klikt vraagt ie je gsm nr. etc. en dat vertrouw ik niet helemaal.
Alvast bedankt
Nee dat heb je niet dus beschouw het als spam.
Als je daar ergens op klikt dan kost het je geld.
Dit krijg ik net gekeken op gedetailleerde factuur is er niet afgegaan krijg dat al 2 maanden blijkbaar. Ik ga die bijdeze ook blokkeren. Ben blij dat ik hier veel uitleg enzo krijg en info via Orange Tribe.
@Patrick1950 @Bij ons ook, en sta dus ook op mijn Facturatie, ik heb gewoon stop gedaan, want ons multimedia stond op of
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |