annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ongewenste sms

Topic gestart op: 04-03-23 09h47

Antwoorden: 5 antwoorden

Patrick1950
Rekruut scout

Ongewenste sms

Elke zaterdag bericht op gsm van 8888
is het veilig om dit te stoppen volgens de aanwijzingen in de sms ? Dit bedrag wordt volgens mij niet aangerekend ?

Gratis bericht van Content Trend Platform S.L.: u bent ingeschreven voor de Dienst van Winsports Belgium aan 4.99 euro/week. Om te stoppen: sso.orange.com/selfcare_obe, bel **bleep** of stuur STOP naar 8888.

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
dolmuisje
Veteraan verkenner

@Patrick1950 @Bij ons ook, en sta dus ook op mijn Facturatie, ik heb gewoon stop gedaan, want ons multimedia stond op of 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Patrick1950 

Geloof mij ik krijg veel smsjes van nummers met spam van dat er pakje op me wacht enz , gisteren nog sms in het frans dat er iets moet aangepast worden , dit is allemaal fake ... ook krijg ik veel telefoons van nummers waarvan ik denk wat is dat nu weer , maarja ik pak toch nooit op als ik het nummer niet ken .

Mijn Samsung heeft altijd aan als het spam is enz ( wat ik zelf ook wel weet ) .

Een tip dat ik u geef , blokkeer je multimedia aankopen in de MyOrange app->

Open de MyOrange app , klik op mijn producten beheren , vervolgens op opties beheren , en dan blokkering multimedia aankopen zet dit aan en klik op verder gaan .

0 pluimen
Estxny
Rekruut scout

Ik denk dat dit toch eerder phishing is? 

Nummer proberen blokkeren?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Patrick1950 

Heb je al eens op je gedetaileerde factuur gekeken of dit bedrag niet aangerekend wordt ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen