Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-03-21 14h35
Antwoorden: 15 antwoorden
Ik gebruik My Orange 5.4.1 (Android) en heb een Tempo Touch herlaadkaart. Voorheen kon ik via de app extra data als optie nemen, maar nu ontbreekt die optie geheel. De enig overblijvende "Tariefplan wijzigen" functie draait (al dagen) uit op een foutmelding:
Omdat deze app 'voelt' alsof deze (gewoon) gebruik maakt van de website, ben ik in die richting gaan zoeken en vond dat Google een update voor Android Webview heeft verspreid die sommige apps (waaronder Gmail!) laat crashen.
Het installeren van de versie met de fix (89.0.4389.105) lost dit probleem niet op.
Dit topic is een vervolg op deze; een door Cdt24801 aangemaakt topic (zonder probleemomschrijving) mag (wat mij betreft) worden verwijderd.
Dank, @patrick2 . Ik heb zojuist 15 minuten geluisterd naar "All our lines are busy; if you'd like to leave a message, press 1". Ik word oud, denk ik: waarom heeft Orange niet 'gewoon' een e-mail adres met een triage waar serieuze vragen worden doorgeleid? Speciaal voor hen die niet over het hele net achtervolgd willen worden?
Dit is een onderwerp , aangaande een email adres , wat ik reeds meerdere keren gesteld heb aan Orange. Het antwoord daarop is dat er geen email adres komt en dat ze enkel bereikbaar zijn op de beschikbare social media kanalen ( Facebook en Twitter ) en telefonisch. Wat de reden er precies achter is geen idee natuurlijk maar ik zelf zou ook graag een email adres zien komen bij Orange of eventueel whatsapp om via die weg je vraag te stellen.
Een e-mail adres is 'duur': klanten schrijven 'hij doet het niet' en dan moeten medewerkers proberen het op te lossen, hetgeen tijd en geld kost. En als dat niet lukt is de e-mailer (onterecht?) teleurgesteld.
Sommige bedrijven hebben / sponsoren daarom een forum als dit en laten dan een technisch onderlegde medewerker dat forum volgen en er, als dat opportuun lijkt, op reageren. Ik hoopte eigenlijk dat dat hier ook zo zou zijn, vandaar dat ik recent op dit forum vroeg of er mensen zijn die middelen kennen om aandacht van Orange te krijgen.
Het zou voor Orange redelijk eenvoudig moeten zijn om de serieuze vragen op dit forum te filteren en er een antwoord op te geven: dát zou toegevoegde waarde zijn! Ene Niko Evd heeft alvast hetzelfde probleem.
Maar goed - ik gooi de handdoek in de ring: vandaag ingelogd op een computer, de optie die ik nodig heb aangezet en de Orange app van mijn telefoon verwijderd wegens onbruikbaar en unsupported. Klaar!
Goed geen probleem dan is je vraag bij deze opgelost voor je zelf en voor ons. Bedankt voor het te laten weten.
Hmm... het probleem is omzeild, maar bestaat nog steeds. De app is er niet beter van geworden, ondanks dat @patrick2 @Josette en twee anderen uit andere threads er moeite in hebben gestoken.