annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange App laat me geen opties meer kiezen; geeft foutmelding bij "tariefplan wijzigen"

Topic gestart op: 24-03-21 14h35

Antwoorden: 15 antwoorden

Adriaanvn
Ervaren verkenner

Orange App laat me geen opties meer kiezen; geeft foutmelding bij "tariefplan wijzigen"

Ik gebruik My Orange 5.4.1 (Android) en heb een Tempo Touch herlaadkaart. Voorheen kon ik via de app extra data als optie nemen, maar nu ontbreekt die optie geheel. De enig overblijvende "Tariefplan wijzigen" functie draait (al dagen) uit op een foutmelding:

Adriaanvn_0-1616592272280.png

Omdat deze app 'voelt' alsof deze (gewoon) gebruik maakt van de website, ben ik in die richting gaan zoeken en vond dat Google een update voor Android Webview heeft verspreid die sommige apps (waaronder Gmail!) laat crashen.

Het installeren van de versie met de fix (89.0.4389.105) lost dit probleem niet op.

Dit topic is een vervolg op deze; een door Cdt24801 aangemaakt topic (zonder probleemomschrijving) mag (wat mij betreft) worden verwijderd.

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Adriaanvn
Ervaren verkenner

Dank, @patrick2 . Ik heb zojuist 15 minuten geluisterd naar "All our lines are busy; if you'd like to leave a message, press 1". Ik word oud, denk ik: waarom heeft Orange niet 'gewoon' een e-mail adres met een triage waar serieuze vragen worden doorgeleid? Speciaal voor hen die niet over het hele net achtervolgd willen worden?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Adriaanvn  

Dit is een onderwerp , aangaande een email adres , wat ik reeds meerdere keren gesteld heb aan Orange. Het antwoord daarop is dat er geen email adres komt en dat ze enkel bereikbaar zijn op de beschikbare social media kanalen ( Facebook en Twitter ) en telefonisch. Wat de reden er precies achter is geen idee natuurlijk maar ik zelf zou ook graag een email adres zien komen bij Orange of eventueel whatsapp om via die weg je vraag te stellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Adriaanvn
Ervaren verkenner

Een e-mail adres is 'duur': klanten schrijven 'hij doet het niet' en dan moeten medewerkers proberen het op te lossen, hetgeen tijd en geld kost. En als dat niet lukt is de e-mailer (onterecht?) teleurgesteld.

Sommige bedrijven hebben / sponsoren daarom een forum als dit en laten dan een technisch onderlegde medewerker dat forum volgen en er, als dat opportuun lijkt, op reageren. Ik hoopte eigenlijk dat dat hier ook zo zou zijn, vandaar dat ik recent op dit forum vroeg of er mensen zijn die middelen kennen om aandacht van Orange te krijgen.

Het zou voor Orange redelijk eenvoudig moeten zijn om de serieuze vragen op dit forum te filteren en er een antwoord op te geven: dát zou toegevoegde waarde zijn! Ene Niko Evd heeft alvast hetzelfde probleem.

Maar goed - ik gooi de handdoek in de ring: vandaag ingelogd op een computer, de optie die ik nodig heb aangezet en de Orange app van mijn telefoon verwijderd wegens onbruikbaar en unsupported. Klaar!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Adriaanvn  

Goed geen probleem dan is je vraag bij deze opgelost voor je zelf en voor ons. Bedankt voor het te laten weten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Adriaanvn
Ervaren verkenner

Hmm... het probleem is omzeild, maar bestaat nog steeds. De app is er niet beter van geworden, ondanks dat @patrick2 @Josette en twee anderen uit andere threads er moeite in hebben gestoken.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen