annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Persoonlijke hotspot activeren

Topic gestart op: 21-02-18 21h37

Antwoorden: 9 antwoorden

Stigi
Aspirant verkenner

Persoonlijke hotspot activeren

OPGELOST

Beste,

is er een manier om de persoonlijke hotspot te activeren? Of moet ik daar belachelijk veel voor bijbetalen?

Mvg Stijn 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Stigiuit uw foto leid ik af dat je met IOS werkt. Daar noemen ze dat inderdaad persoonlijke hotspot.

In Android heet dat mobiele hotspot oftewel tethering. Als Android gebruiker is het enige dat je hoeft te doen die optie "aanzetten" in je foon, je hotspot een naam geven en een wachtwoord opgeven dat mensen die willen inloggen moeten geven. Orange komt daar totaal niet in tussen.

Voor uw IPhone heb ik eens gegoogeld en op een forum iemand tegengekomen die exact uw probleem had. Hieronder de oplossing uit dat forum (september 2016):

 

Iemand ervaring met persoonlijke hotspot bij Orange?

Mijn iPhone zegt dat ik contact moet opnemen met Orange en op de site van Orange vind ik geen info.

 

Was bij mij ook, ik heb de APN van pers hotspot, "iew.be" was da bij mij, vervangen door iphone.mobistar, en 5min later wast in orde

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
brm1203
Aspirant verkenner

Is maar 1 provider die zo belachelijk doet om hotspot te activeren, mensen die echt werken van 6 u s’ochtens tot 22 u s’avond worden verplicht om conge te nemen i.p.v. da gewoon aan te zetten!!!! Iedereen kan da ooit wel is gebruiken! Kalveren

0 pluimen
Manu
Veteraan verkenner

Ik heb deze “dienst” eerst moeten laten activeren via de klantendienst van Orange (5000). Binnen het uur was deze dienst gratis geactiveerd en kon ik deze hotspot opzetten. Eventjes bellen naar Orange dus.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Stigi, wat bedoel jij met "persoonlijke hotspot"?

Ik versta daaronder dat ik van mijn smartfoon een hotspot maak zodat ik mijn 4G kan delen met anderen via wifi. Is dat ook wat jij bedoelt?

Indien ja, dan is dat tethering. Dat is een instelling in uw foon en dat activeren kost u geen cent. Als het om een Android foon gaat wil ik u dat wel uitleggen hoe je dat doet, van IOS ken ik geen bal.

Als je iets anders bedoelt, dan ben je met bovenstaande natuurlijk niets... Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cheetahke
Gewaardeerd verkenner

Vergeten te vermelden... die Persoonlijke Hotspot moet je op je GSM zelf instellen. Die moet niet geactiveerd worden.

Groetjes,

Anita

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen