annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem Mobiel data

Topic gestart op: 15-04-25 14h42

Antwoorden: 6 antwoorden

ilcia
Rekruut scout

Probleem Mobiel data

Ik ben overgestapt van Telenet naar Orange. bij aanmaak van het nieuwe contract was gezegd dat de overzetting enkele uren ging duren.

Overzetting is gebeurd maar ik heb geen mobiele gegevens. 

5G Icoontje is constant aan te schijnen en valt na 2 seconden weer uit.

Heb de stappen voor manueel instellingen van mobiele data volgens mijn gsm model al gevolgd maar niets opgelost.

En nu?  

Labels (1)
  • 5G

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
VossyGamer
Veteraan verkenner

Ik begin er sterk van overtuigd te raken dat bepaalde Super Users en leden met bepaakde mod-rechten mijn berichten systematisch verwijderen, om ze vervolgens zélf opnieuw te plaatsen. Enkel om zelf de credits te krijgen?! Dit is echt niet oké. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt — dit merk ik al over verschillende maanden. Als dit opnieuw gebeurt, meld ik het rechtstreeks bij Rizlaine. Komaan mensen, het forum is er om klanten te helpen, niet voor 'persoonlijke eer'.

On-topic (second try):

Maar @ilcia, wat ik eerder zei (en nu voor de tweede keer post):

Dit is een gekend fenomeen bij de activatie van nieuwe Orange-simkaarten. Ik heb dit in het verleden ook al gezien. Het probleem verdwijnt meestal vanzelf binnen de 24 uur — je hoeft daarvoor niets te doen.
Mocht het toch blijven duren, controleer dan eens je APN-instellingen of reset ze even. En anders: bel gerust de klantendienst na 24 uur, want bellen en sms’en werken in dit geval normaal wel gewoon.

VossyGamer

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@VossyGamer  schreef:

Ik begin er sterk van overtuigd te raken dat bepaalde Super Users en leden met bepaakde mod-rechten mijn berichten systematisch verwijderen, om ze vervolgens zélf opnieuw te plaatsen. Enkel om zelf de credits te krijgen?! Dit is echt niet oké. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt — dit merk ik al over verschillende maanden. Als dit opnieuw gebeurt, meld ik het rechtstreeks bij Rizlaine. Komaan mensen, het forum is er om klanten te helpen, niet voor 'persoonlijke eer'.

VossyGamer

Melden moet je zeker doen.  Berichten verdwijnen niet zo maar

Verder moet je wel zeker zijn dat je een bericht verstuurd hebt.  Is me ook al overkomen - zeker dat ik het verzonden had - niet terug te vinden bij mijn posts.  Had waarschijnlijk op voorbeeld gedrukt, gelezen en niet verstuurd

VossyGamer
Veteraan verkenner

Hey @Gregory & @patrick2,

Bedankt voor jullie antwoord.

Ik ben zelf actiever op het hey!-forum (= merk van Orange), wat identiek dezelfde front-end & back-end heeft (namelijk host: 'Khoros'). En daar heb ik dit nog nooit ervaren. Bij deze ben ik er dus al meer van overtuigd dat er geen Mol op het forum zit. Goed om te weten.

Hopelijk kan dit opgelost worden, want @Gregory getuigt hetzelfde.

VossyGamer 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Weet niet wat er moet opgelost worden.  Ik heb het misschien een 3 tal keer voorgehad op al mijn posts.  Zal wel mijn verbeelding geweest zijn

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen