Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-04-25 14h42
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik ben overgestapt van Telenet naar Orange. bij aanmaak van het nieuwe contract was gezegd dat de overzetting enkele uren ging duren.
Overzetting is gebeurd maar ik heb geen mobiele gegevens.
5G Icoontje is constant aan te schijnen en valt na 2 seconden weer uit.
Heb de stappen voor manueel instellingen van mobiele data volgens mijn gsm model al gevolgd maar niets opgelost.
En nu?
Ik begin er sterk van overtuigd te raken dat bepaalde Super Users en leden met bepaakde mod-rechten mijn berichten systematisch verwijderen, om ze vervolgens zélf opnieuw te plaatsen. Enkel om zelf de credits te krijgen?! Dit is echt niet oké. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt — dit merk ik al over verschillende maanden. Als dit opnieuw gebeurt, meld ik het rechtstreeks bij Rizlaine. Komaan mensen, het forum is er om klanten te helpen, niet voor 'persoonlijke eer'.
On-topic (second try):
Maar @ilcia, wat ik eerder zei (en nu voor de tweede keer post):
Dit is een gekend fenomeen bij de activatie van nieuwe Orange-simkaarten. Ik heb dit in het verleden ook al gezien. Het probleem verdwijnt meestal vanzelf binnen de 24 uur — je hoeft daarvoor niets te doen.
Mocht het toch blijven duren, controleer dan eens je APN-instellingen of reset ze even. En anders: bel gerust de klantendienst na 24 uur, want bellen en sms’en werken in dit geval normaal wel gewoon.
VossyGamer
@VossyGamer schreef:
Ik begin er sterk van overtuigd te raken dat bepaalde Super Users en leden met bepaakde mod-rechten mijn berichten systematisch verwijderen, om ze vervolgens zélf opnieuw te plaatsen. Enkel om zelf de credits te krijgen?! Dit is echt niet oké. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt — dit merk ik al over verschillende maanden. Als dit opnieuw gebeurt, meld ik het rechtstreeks bij Rizlaine. Komaan mensen, het forum is er om klanten te helpen, niet voor 'persoonlijke eer'.
VossyGamer
Melden moet je zeker doen. Berichten verdwijnen niet zo maar
Verder moet je wel zeker zijn dat je een bericht verstuurd hebt. Is me ook al overkomen - zeker dat ik het verzonden had - niet terug te vinden bij mijn posts. Had waarschijnlijk op voorbeeld gedrukt, gelezen en niet verstuurd
Bedankt voor jullie antwoord.
Ik ben zelf actiever op het hey!-forum (= merk van Orange), wat identiek dezelfde front-end & back-end heeft (namelijk host: 'Khoros'). En daar heb ik dit nog nooit ervaren. Bij deze ben ik er dus al meer van overtuigd dat er geen Mol op het forum zit. Goed om te weten.
Hopelijk kan dit opgelost worden, want @Gregory getuigt hetzelfde.
VossyGamer
Weet niet wat er moet opgelost worden. Ik heb het misschien een 3 tal keer voorgehad op al mijn posts. Zal wel mijn verbeelding geweest zijn