Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-02-22 17h04
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
1/ Kan je die ook online bestellen, of moet je hiervoor effectief naar een Orange Shop ?
2/ Gaat die ook werken in een oudere Flybox, die niet meer actief staat ? Of is dat enkel bedoeld voor een tablet e.d.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De surf extra card gaat in de flybox en die maakt dan een WiFi netwerk aan voor je toestellen, als dat je vraag was?
Hoi Cdt24801
Even terugkeren op die laatste paragraaf, ik heb net een tweede smartphone gekocht en zou dat ook zo op die manier doen met mijn surf card extra. Kan je me zeggen hoe ik die Google LLC berichten dan installeer, het gaat om een samsung a53.
@phil48 schreef:
Hoi Cdt24801
Even terugkeren op die laatste paragraaf, ik heb net een tweede smartphone gekocht en zou dat ook zo op die manier doen met mijn surf card extra. Kan je me zeggen hoe ik die Google LLC berichten dan installeer, het gaat om een samsung a53.
Gewoon downloaden uit de google store en installeren. Dat is een app.
Die tekst is er door de Edge browser aan gegeven - ik heb die niet ingetikt @Cdt24801
2 simkaarten voor 1 nummer | Orange België
How to disable Edge’s new URL copy and paste feature - The Verge
Gregory, ik heb ook niet beweerd dat je die zelf ingetikt hebt hé. In tegendeel, ik ging er van uit dat die automatisch aangemaakt was. Ik wou enkel meegeven dat de titel niet de juiste weergave van de situatie was. Om misverstanden te voorkomen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |