annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surf Extra Card

Topic gestart op: 02-02-22 17h04

Antwoorden: 15 antwoorden

phil48
Leidende verkenner

Surf Extra Card

OPGELOST

1/ Kan je die ook online bestellen, of moet je hiervoor effectief naar een Orange Shop ?

2/ Gaat die ook werken in een oudere Flybox, die niet meer actief staat ? Of is dat enkel bedoeld voor een tablet e.d.

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
datakiller
Ervaren verkenner

De surf extra card gaat in de flybox en die maakt dan een WiFi netwerk aan voor je toestellen, als dat je vraag was? 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
phil48
Leidende verkenner

Hoi Cdt24801

 

Even terugkeren op die laatste paragraaf, ik heb net een tweede smartphone gekocht en zou dat ook zo op die manier doen met mijn surf card extra. Kan je me zeggen hoe ik die Google LLC berichten dan installeer, het gaat om een samsung a53.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@phil48  schreef:

Hoi Cdt24801

 

Even terugkeren op die laatste paragraaf, ik heb net een tweede smartphone gekocht en zou dat ook zo op die manier doen met mijn surf card extra. Kan je me zeggen hoe ik die Google LLC berichten dan installeer, het gaat om een samsung a53.


@phil48 

Gewoon downloaden uit de google store en installeren. Dat is een app.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Die tekst is er door de Edge browser aan gegeven - ik heb die niet ingetikt @Cdt24801 

2 simkaarten voor 1 nummer | Orange België

 

How to disable Edge’s new URL copy and paste feature - The Verge

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Gregory, ik heb ook niet beweerd dat je die zelf ingetikt hebt hé. In tegendeel, ik ging er van uit dat die automatisch aangemaakt was. Ik wou enkel meegeven dat de titel niet de juiste weergave van de situatie was. Om misverstanden te voorkomen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gregory 

Juist, maar de vraag van TS ging specifiek over de Surf Extra Card. Vandaar.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen