annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surf extra kaart in het buitenland

Topic gestart op: 08-08-19 19h24

Antwoorden: 12 antwoorden

Joske007
Gewaardeerd verkenner

Surf extra kaart in het buitenland

Ik bezit sinds kort een Surf Extra Card van Orange en zit met de vraag of het data-verbuik nu wel of niet in de bundel is inbegrepen?

 

Bij Orange staat het volgende vermeld.

Surf met je tablet op het surfvolume van je abonnement.

Met de Surf Extra Card kan je het surfvolume van je mobiel-abonnement delen met een ander toestel, zoals een tablet of een laptop.

 

Voorwaarden van het aanbod.

Dankzij de Surf Extra Card deel je het surfvolume van je abonnement automatisch met een extra toestel (tablet of laptop).

Er is geen extra surfvolume gekoppeld aan die kaart.

Je kan je verbruik op elk moment onder controle houden in je Klantenzone.

Heb je het surfvolume van je abonnement helemaal opgebruikt? Dan word je daarvan gratis verwittigd via sms.

Wil je blijven surfen? Geen probleem: twee simpele muisklikken volstaan om extra surfvolume aan te kopen op je tablet of laptop.

 

Een telefoontje naar de klantendienst zegt me dat je het surfvolume van je mobiel-abonnement in het buitenland wel kan delen met een ander toestel en in de data-bundel van je abonnement is inbegrepen.

Ofwel kloppen de voorwaarden op de website niet of is daar iemand op de klantendienst met spek aan het schieten. Of staat er op de website een grove fout die met hoogdringendheid moet rechtgezet worden.

Ik heb dus nood aan zekerheid ivm het data-verbruik op de surf extra kaart in voor het buitenland.

 

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Cdt24801
Wijze
Wijze

@proximusboyke 

In theorie zou dat moeten kunnen werken, maar of het ook echt werkt in de praktijk? Geen idee .... Het zou kunnen dat het intern geblokkeerd is.

Eigenlijk zou je het gewoonweg eens kunnen proberen nu je nog thuis bent. Hou er wel rekening mee dat je het volume van uw foon gebruikt, en als dat niet "onbeperkt" is, dan zit je al gauw zonder ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Joske007 

Fijn dat het opgelost is. En nog fijner dat je eindelijk eens een fatsoenlijke helpdeskmedewerker aan de lijn had.

Waarmee nogmaals aangetoond werd: geduld is een mooie deugd en de aanhouder wint Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Joske007
Gewaardeerd verkenner

Begrijp ik hoor 😉

Zelfs een medewerker op de klantendienst moest het meermaals navragen.

U begrijpt wellicht dat de klanten hierover zekerheid wensen, alvorens een duur te betalen factuur in de bus beland. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen