annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tips & Tricks: De Surf Extra Card

Topic gestart op: 03-01-19 20h06

Antwoorden: 6 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Tips & Tricks: De Surf Extra Card

OPGELOST

Gelet op de minder leuke ervaring die een Triber recent gehad heeft, is het misschien goed om hier enkele feiten weer te geven die niet onmiddellijk duidelijk zijn en/of die niet algemeen geweten zijn.

Eerste punt: de Surf Extra Card geeft bij gewone abonnementen GEEN recht op 3 GB extra surfvolume. Dat is enkel weggelegd voor enkel specifieke abonnementen. Je kunt met deze kaart dus enkel het normale surfvolume van uw abonnement mee aanspreken, gedeeld tussen de toestellen.

Tweede punt: bij gebruik in het buitenland (maar wel Europese zone) is het dataverbruik van de Surf Extra Card NIET inbegrepen in uw abonnement. Dit dient STEEDS bijbetaald te worden, ook al heb je een Arend abo bvb. Ook alweer met uitzondering van enkele specifieke abonnementen.

  • Tip: gebruik in het buitenland uw foon als hotspot (via thethering werken dus) om  met uw laptop via WiFi te surfen. Dat is wel inbegrepen.

 

Aanvullingen en verbeteringen steeds welkom Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Zie ook mijn antwoord aan u in het gelijkaardige topic:

Ik heb volgende tekst gevonden:

En wat als ik op vakantie vertrek?

Geen probleem. In de Europese Unie neem je je databundel overal gratis met je mee, onder dezelfde voorwaarden als in België. Buiten Europa moet je wel packs aankopen. Wanneer je buiten Europa reist, raden we je aan om wifi te gebruiken.

En die staat hier

Dat kan dus geïnterpreteerd worden als dat het wel degelijk kan met de Sutf Extra Card ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

Zie ook mijn antwoord aan u in het gelijkaardige topic:

Ik heb volgende tekst gevonden:

En wat als ik op vakantie vertrek?

Geen probleem. In de Europese Unie neem je je databundel overal gratis met je mee, onder dezelfde voorwaarden als in België. Buiten Europa moet je wel packs aankopen. Wanneer je buiten Europa reist, raden we je aan om wifi te gebruiken.

En die staat hier

Dat kan dus geïnterpreteerd worden als dat het wel degelijk kan met de Sutf Extra Card ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Dankuwel Smiley Vrolijk

Met plezier gedaan Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen