Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-19 20h06
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Gelet op de minder leuke ervaring die een Triber recent gehad heeft, is het misschien goed om hier enkele feiten weer te geven die niet onmiddellijk duidelijk zijn en/of die niet algemeen geweten zijn.
Eerste punt: de Surf Extra Card geeft bij gewone abonnementen GEEN recht op 3 GB extra surfvolume. Dat is enkel weggelegd voor enkel specifieke abonnementen. Je kunt met deze kaart dus enkel het normale surfvolume van uw abonnement mee aanspreken, gedeeld tussen de toestellen.
Tweede punt: bij gebruik in het buitenland (maar wel Europese zone) is het dataverbruik van de Surf Extra Card NIET inbegrepen in uw abonnement. Dit dient STEEDS bijbetaald te worden, ook al heb je een Arend abo bvb. Ook alweer met uitzondering van enkele specifieke abonnementen.
Aanvullingen en verbeteringen steeds welkom
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zie ook mijn antwoord aan u in het gelijkaardige topic:
Ik heb volgende tekst gevonden:
Geen probleem. In de Europese Unie neem je je databundel overal gratis met je mee, onder dezelfde voorwaarden als in België. Buiten Europa moet je wel packs aankopen. Wanneer je buiten Europa reist, raden we je aan om wifi te gebruiken.
En die staat hier
Dat kan dus geïnterpreteerd worden als dat het wel degelijk kan met de Sutf Extra Card ....
Zie ook mijn antwoord aan u in het gelijkaardige topic:
Ik heb volgende tekst gevonden:
Geen probleem. In de Europese Unie neem je je databundel overal gratis met je mee, onder dezelfde voorwaarden als in België. Buiten Europa moet je wel packs aankopen. Wanneer je buiten Europa reist, raden we je aan om wifi te gebruiken.
En die staat hier
Dat kan dus geïnterpreteerd worden als dat het wel degelijk kan met de Sutf Extra Card ....
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |