annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Traveller Data Pass

Topic gestart op: 09-03-20 09h05

Antwoorden: 4 antwoorden

lienpeters
Rekruut scout

Traveller Data Pass

Ik wil graag een Traveller Data Pass kopen aangezien ik in Zwitserland ben voor het werk. Ik heb een Tempo herlaadkaart momenteel, en volgens de website kan ik een Traveller Data Pass toevoegen als optie in mijn Klantenzone. Die optie is echter niet beschikbaar voor mij. Weet er iemand hoe ik die kan activeren? Alvast hartelijk dank.

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik wil graag een Traveller Data Pass kopen aangezien ik in Zwitserland ben voor het werk. Ik heb een Tempo herlaadkaart momenteel, en volgens de website kan ik een Traveller Data Pass toevoegen als optie in mijn Klantenzone. Die optie is echter niet beschikbaar voor mij. Weet er iemand hoe ik die kan activeren? Alvast hartelijk dank.

Ugh @lienpeters,

Je kan de Traveller Data Pass aanschaffen als je een abonnement hebt.

Totem's groetjes,

Totem

Aletoeta
Veteraan verkenner

Ik denk dat je best kan opteren om een abbonement te nemen  is gemakkelijker vind ik kan je ieder moment van de dag surfen

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Aletoeta  schreef:

Ik denk dat je best kan opteren om een abbonement te nemen  is gemakkelijker vind ik kan je ieder moment van de dag surfen


Niet vanuit Zwitserland. Tenzij je fors betaalt natuurlijk.

Zwitserland maakt geen deel uit van de EU.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
izzet3838
Veteraan verkenner

bij mij staat die in de myorange app onder het tabblad tablad tarieven en opties, of het bij een herlaadkaart ook gaat weet ik niet

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen