- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Traveller Data Pass
Ik wil graag een Traveller Data Pass kopen aangezien ik in Zwitserland ben voor het werk. Ik heb een Tempo herlaadkaart momenteel, en volgens de website kan ik een Traveller Data Pass toevoegen als optie in mijn Klantenzone. Die optie is echter niet beschikbaar voor mij. Weet er iemand hoe ik die kan activeren? Alvast hartelijk dank.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik wil graag een Traveller Data Pass kopen aangezien ik in Zwitserland ben voor het werk. Ik heb een Tempo herlaadkaart momenteel, en volgens de website kan ik een Traveller Data Pass toevoegen als optie in mijn Klantenzone. Die optie is echter niet beschikbaar voor mij. Weet er iemand hoe ik die kan activeren? Alvast hartelijk dank.
Ugh @lienpeters,
Je kan de Traveller Data Pass aanschaffen als je een abonnement hebt.
Totem's groetjes,
Totem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik denk dat je best kan opteren om een abbonement te nemen is gemakkelijker vind ik kan je ieder moment van de dag surfen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@Aletoeta schreef:
Ik denk dat je best kan opteren om een abbonement te nemen is gemakkelijker vind ik kan je ieder moment van de dag surfen
Niet vanuit Zwitserland. Tenzij je fors betaalt natuurlijk.
Zwitserland maakt geen deel uit van de EU.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
bij mij staat die in de myorange app onder het tabblad tablad tarieven en opties, of het bij een herlaadkaart ook gaat weet ik niet