Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-22 14h03
Antwoorden: 6 antwoorden
Vorige week kreeg ik een bericht met de mededeling dat ik 80 % van beschikbaar mobiel internet verbruikt had. Dit is raar want ik gebruik maandelijks ongeveer 30 % van mijn beschikbaar totaal. Ik heb op dat moment mijn mobiel internet afgezet. Nu krijg ik vandaag de melding dat ik 50€ verbruikt heb buiten bundel. Ongeacht dat ik niet weet waar mijn verbruik vandaan komt stel ik mij de vraag hoe het komt dat ik geen waarschuwing gekregen heb op het moment dat mijn verbruik 100 % was ?
Ik heb ooit hetzelfde voorgehad. Die meldingen komen met grote vertraging binnen, wat het doel van zo’n melding natuurlijk volledig verslaat…
Vergelijkbaar verhaal hier.
€40 extra te betalen voor mobiel internet dat ik niet gebruikte. Want vanaf het bericht van ‘mobiele data zijn bijna verbruikt’, heb ik enkel nog WiFi gebruikt.
Ik belde heel ontevreden net met iemand van Orange en ze kon me enkel een tegemoetkoming van 50% geven.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |