Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-06-18 22h04
Antwoorden: 9 antwoorden
Sedert vorige dinsdag ben ik LOVE-klant. Ik had al wel een orange gsm abonnement. Toen ik het love-abonnement bestelde stelde de dame aan de telefoon het nieuwe KOALA abonnement voor met 4GB, dat na de installatie van orange tv en internet dus 8GB zou worden. Tot op heden zie ik nog geen verdubbeling in de My-orange app. Heb ook al eens contact gehad met de klantendienst en die zeggen wachten....
Nu had ik toch graag mijn 8GB gekregen.
Iemand ervaring mee?
groeten!
@Tjurven Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.
Ik heb hetzelfde probleem! Daarnaast merk ik dat de data super snel verbruikt - heb jij dit ook?
Ik heb sinds een maand een abonnement (Koala met Love, dus 8GB) en plots vliegt het erdoor.
Voordien lange tijd Tempo Giga herlaadkaart gehad met 4GB data en daar kwam ik telkens mee toe.
Sedert vorige dinsdag ben ik LOVE-klant. Ik had al wel een orange gsm abonnement. Toen ik het love-abonnement bestelde stelde de dame aan de telefoon het nieuwe KOALA abonnement voor met 4GB, dat na de installatie van orange tv en internet dus 8GB zou worden. Tot op heden zie ik nog geen verdubbeling in de My-orange app. Heb ook al eens contact gehad met de klantendienst en die zeggen wachten....
Nu had ik toch graag mijn 8GB gekregen.
Iemand ervaring mee?
groeten!
Ugh @Tjurven,
Wees welgekomen in ons Orange-dorp! Met L❤️VE, verdubbelt je mobiele data!
Is je installatie van je TV en internet afgerond?
🌵 Nee?
Dan kan je na je installatie van TV & internet genieten van de dubbele mobiele data. De dubbele data is immers gekoppeld aan je TV & internet. Je ziet in je My Orange app (na installatie) een extra balkje "data bonus". ➡️ (klikken op verbruik en naar beneden scrollen)
🌵 Ja?
De Orange-stamleden van de klantendienst onderzoeken dit graag voor je. Aarzel zeker niet om hen te contacteren.
☀️ Totems zonnegroeten ☀️