annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

“#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

Topic gestart op: 23-04-18 13h43

Antwoorden: 23 antwoorden

DavidNer
Orange-expert
Orange-expert

“#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

NL

Hallo allemaal!

David hier, van het Prepaid Marketing Team van Orange HQ. Ik heb een aantal vragen die ik jullie graag zou willen stellen:

  1. Wist je al dat er op dit moment een promotie is voor prepaid Tempo Giga klanten, waarmee je gratis kunt bellen met andere Tempo Giga gebruikers? Het enige wat je hoeft te doen is een nieuwe Tempo Giga kaart kopen, of je huidige Tempo Giga kaart herladen met minstens 15 euro via de app of de website.
  2. Wat vind je van deze promotie? Zou dit iets voor jou zijn?
  3. Heb je problemen ervaren bij het gebruik van deze promotie? Zijn er onduidelijkheden?

Alle feedback is welkom en hopelijk kan ik alle vragen die jullie nog hebben beantwoorden!

Prettige dag!

David

Labels (3)
23 ANTWOORDEN 23
Jonas
Gewaardeerd verkenner

Goedeavond,

Ik hoor zelf voor het eerst van deze promotie, nog niets van gemerkt.

Maar goed, persoonlijk vind ik het wel een beetje een onhandige promotie.

Ik vind dit nog steeds een zeer mooie promotie hoor maar weet jij precies welke contacten Tempo Giga hebben? Je weet van de meeste wel bij welke provider ze zitten en of ze een abbonement of herlaadkaart hebben. Het zou eerlijk gezegd een handigere promotie zijn mocht je bevoordeeld gratis kunnen bellen naar andere Orange klanten (dit zou pas echt klanten lokken).

Alvast bedankt

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jonas 

We hebben de vraag reeds gesteld aan Orange en het antwoord is: neen, je kunt a priori niet weten of uw gesprekspartner ook Tempo Giga is of niet. Je kan het enkel a posteriori zien in uw factuur.

In uw familie en kennissen kring kun je het natuurlijk gewoon vragen;, maar voor de rest blijft het steeds een verrassing ...

Jammer, maar helaas ... 🤔

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jonas
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801

Inderdaad en net om die reden lijkt het mij eerder logisch dat je bijvoorbeeld als Tempo Giga klant gratis mag bellen naar Tempo Giga klanten en naar Tempo Easy klanten.

Meestal weet je wel of iemand een herlaadkaart heeft of een abonnement.

Tevens goed te weten want ik denk dat deze promotie bij mij niet is toegepast want ik mag bellen naar iemand met tempo Giga en toch zakt mijn belkrediet, ik ga dit eens navragen bij de klantendienst.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jonas 

Zeker doen, want zoals ik het lees op de Orange website is dat voor alle Tempo Giga gebruikers. Of ik zou ergens iets kleingedrukt moeten over het hoofd zien ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen