annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie nieuw Koala abonnement laat op zich wachten

Topic gestart op: 23-06-18 09h44

Antwoorden: 5 antwoorden

Kristof75
Gewaardeerd verkenner

Activatie nieuw Koala abonnement laat op zich wachten

Gisteren werd mijn nieuw abonnement Koala (met nieuw, tot nu toe onbekend nummer) bij Orange geactiveerd. Deze activatie heb ik per e-mail ontvangen.

Op dit moment heb ik nog altijd geen provider aanduiding op mijn GSM. Bij mijn briefwisseling heb ik ook geen GSM nummer ontvangen?
Ook heb ik geen uitleg gekregen voor de activatie van Coyote en ik heb ook nergens een klantnummer ontvangen.
In mijn e-mail, dat de aankoop goed verlopen was, stond dat in de briefwisseling die ik per post zou ontvangen alle informatie stond, maar daar zat enkel de SIIM kaart in, samen met de bestelnummer.

Bellen naar Orange gaat ook niet rechtstreeks, want daarvoor heb je een GSM nummer nodig.

Via Facebook heb ik ondertussen ook al geprobeerd.

Zou het kunnen dat er iets is misgelopen?

 

Labels (3)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Gisteren werd mijn nieuw abonnement Koala (met nieuw, tot nu toe onbekend nummer) bij Orange geactiveerd. Deze activatie heb ik per e-mail ontvangen.

Op dit moment heb ik nog altijd geen provider aanduiding op mijn GSM. Bij mijn briefwisseling heb ik ook geen GSM nummer ontvangen?
Ook heb ik geen uitleg gekregen voor de activatie van Coyote en ik heb ook nergens een klantnummer ontvangen.
In mijn e-mail, dat de aankoop goed verlopen was, stond dat in de briefwisseling die ik per post zou ontvangen alle informatie stond, maar daar zat enkel de SIIM kaart in, samen met de bestelnummer.

Bellen naar Orange gaat ook niet rechtstreeks, want daarvoor heb je een GSM nummer nodig.

Via Facebook heb ik ondertussen ook al geprobeerd.

Zou het kunnen dat er iets is misgelopen?

Ugh @Kristof75,

 

Het is wel zo, dat vorige week de systemen wat vertraging hebben opgelopen. Maar de Orange-stamleden spanden zich massaal in om de achterstand in te halen.

 

@Ontevreden heb jij reeds rooksignalen gestuurd richting onze klantendienst? Onze Orange-stamleden staan paraat om jouw tevredenheid terug te winnen.

 

Totems 🐺 Groet

0 pluimen
Ontevreden
Rekruut scout

Beste,

blijkbaar een probleem bij Orange. Ik heb op 18 juni een switch gevraagd voor mijn GSM alsook mobiele data op I-pad. Allemaal mooie beloften in de winkel, maar tot op vandaag 27 juni heb ik nog geen activatie. Blijkbaar zijn er technische problemen alhoewel ze ernstig rond de pot draaien. Ik betwijfel om bij Orange te blijven!

0 pluimen
Kristof75
Gewaardeerd verkenner

Alles is in orde gekomen. Een paar dagjes langer moeten wachten, maar nu loopt alles goed. 

Misschien een tip voor Orange. Nadat je een e-mail krijgt dat je abonnement geactiveerd is, zou ik er aan toe voegen dat het nog een paar dagen kan duren alvorens de GSM in orde is om te bellen. 

Groetjes,

Kristof

patrick2
Wijze
Wijze

Kristof75,

Probeer eens uw gsm toestel uit te zetten en terug op te starten misschien dat dit uw probleem kan oplossen. Voor de rest durf ik niet te zeggen waar het aan kan liggen waarom u geen nummer hebt gekregen als ook waarom het niet geactiveerd zou zijn. 

Uw coyote te gebruiken moet u een paar dagen wachten tot uw abonnement helemaal geactiveerd is , sorry . U kan dan via de playstore of apple store de app COYOTE downloaden , daarin wordt dan gevraagd uw gsm nummer ingeven . Als u dat gedaan heeft is de coyote app geactiveerd en klaar voor gebruik. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen