annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Algemene storingen op het mobiel netwerk

Topic gestart op: 18-06-20 10h53

Antwoorden: 4 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Algemene storingen op het mobiel netwerk

Ugh allemaal,

Om de ervaring van onze klanten op het Orange-netwerk te verbeteren zal Totem hier alle actuele incidenten op het mobiele netwerk plaatsen.

Houd er rekening mee dat alles met betrekking tot ons internet- en tv-aanbod wordt aangegeven in de categorie "LOVE Packs".

Een incident wordt gemeld wanneer een groot aantal klanten op dezelfde plaats een verslechtering van het netwerk opmerkt.

Deze lijst wordt zo vaak mogelijk bijgewerkt door het Tribe-team om u te waarschuwen voor elk incident.

Hier is de huidige informatie:

- Door het succes van onze aanbiedingen lopen wij vertraging op bij bepaalde leveringen, bedankt voor uw geduld

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Joach
Veteraan verkenner

@Totem goed iniatief!!

patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  dat vindt ik nu echt een heel goed initiatief !! Op deze manier hebben we allemaal een direct zicht als er iets mis is op het netwerk. Als je dat nu ook nog ergens kan vastpinnen en op slot zetten is dat helemaal een perfect plan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pelle
Gewaardeerd verkenner

En mogen we hier dan ook zelf zetten als we storing op het telefonienetwerk ondervinden? Zoals ik nu... 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Pelle  schreef:

En mogen we hier dan ook zelf zetten als we storing op het telefonienetwerk ondervinden? Zoals ik nu... 


Ugh @Pelle,

Dan contacteer je best de klantendienst stamleden. Ze kunnen je met je storing direct en persoonlijk helpen.

Lees ook zeker deze post waar je tips&tricks vindt om je netwerkproblemen te verhelpen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Leden met de meeste pluimen