Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-06-20 10h53
Antwoorden: 4 antwoorden
Ugh allemaal,
Om de ervaring van onze klanten op het Orange-netwerk te verbeteren zal Totem hier alle actuele incidenten op het mobiele netwerk plaatsen.
Houd er rekening mee dat alles met betrekking tot ons internet- en tv-aanbod wordt aangegeven in de categorie "LOVE Packs".
Een incident wordt gemeld wanneer een groot aantal klanten op dezelfde plaats een verslechtering van het netwerk opmerkt.
Deze lijst wordt zo vaak mogelijk bijgewerkt door het Tribe-team om u te waarschuwen voor elk incident.
Hier is de huidige informatie:
- Door het succes van onze aanbiedingen lopen wij vertraging op bij bepaalde leveringen, bedankt voor uw geduld
@Totem goed iniatief!!
@Totem dat vindt ik nu echt een heel goed initiatief !! Op deze manier hebben we allemaal een direct zicht als er iets mis is op het netwerk. Als je dat nu ook nog ergens kan vastpinnen en op slot zetten is dat helemaal een perfect plan.
En mogen we hier dan ook zelf zetten als we storing op het telefonienetwerk ondervinden? Zoals ik nu...
@Pelle schreef:
En mogen we hier dan ook zelf zetten als we storing op het telefonienetwerk ondervinden? Zoals ik nu...
Ugh @Pelle,
Dan contacteer je best de klantendienst stamleden. Ze kunnen je met je storing direct en persoonlijk helpen.
Lees ook zeker deze post waar je tips&tricks vindt om je netwerkproblemen te verhelpen.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
15 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |