Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-09-18 18h53
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoe mogelijk dat er zeer slecht bereik is binnen in huis met Orange abonnement?
Man heeft proximus abonnement en geen problemen bij bereik in huis .
Hoe dit verhelpen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Indien je netwerk binnenshuis inderdaad slecht is, kan je een femtocell versterker aanvragen bij Orange.
Dit toestel sluit je dan aan via een UTP kabel (internet kabel) aan je modem, en uw Orange netwerk zal versterkt worden in uw huis waardoor je beter bereik zal hebben.
Je kan het beste even naar de technische dienst bellen via het nummer 5000 en zij kunnen u dit dan zelfs gratis bezorgen, na goedkeuring van uw dossier.
Groetjes
Manu
Indien je netwerk binnenshuis inderdaad slecht is, kan je een femtocell versterker aanvragen bij Orange.
Dit toestel sluit je dan aan via een UTP kabel (internet kabel) aan je modem, en uw Orange netwerk zal versterkt worden in uw huis waardoor je beter bereik zal hebben.
Je kan het beste even naar de technische dienst bellen via het nummer 5000 en zij kunnen u dit dan zelfs gratis bezorgen, na goedkeuring van uw dossier.
Groetjes
Manu
Manu,
Bedankt! Ik zal het zeker proberen.
Mvg
@Manu Normaal gezien heeft Orange bellen via wifi gelanceerd en is op alle toestellen beschikbaar. zelf gebruik ik dit ook en dat werkt perfect zonder extra kastjes en dergelijke te nemen in huis.
Hoi,
Op welke toestellen kan je voice over wifi gebruiken?
Ik heb namelijk erg slecht bereik in mijn appartement.
Momenteel heb ik Mobile vikings, maar heb net de switch naar Orange gedaan in de hoop dat het beter is.
Ook met zicht op wifi calling of de Femtocell oplossing.
Kan iemand me helpen hiermee?
Thx
TMCLS93
Gebruiker | Aantal |
---|---|
15 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |