Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-01-21 08h35
Antwoorden: 11 antwoorden
Goedemorgen iedereen,
Ik krijg sinds gisterennamiddag een foutmelding als ik mijn saldo wil checken via *123*#. Bovendien werkt mijn mobiel internet ook niet meer. Deze twee zaken lijken dus gelijk te lopen. Mijn apps werken nog wel als ik verbonden ben met de WiFi, maar dus niet via mobiel internet. Ik ben verbonden met het netwerk, mijn mobiele data was zeker nog niet op en ik heb mijn gsm al heropgestart.
Zijn er nog mensen met dit probleem? Weet iemand misschien een oplossing?
Bedankt!
@Appeltach goedemorgen, van mij krijg je eerst deze:
Heb je de app al eens verwijdert?
En dan opnieuw opstarten en de app opnieuw downloaden,
succes.
Hoi Josette 🙂
Het probleem ligt niet bij mijn apps want die werken gewoon met WiFi wel. Het gaat ook om AL mijn apps. Niet 1 of 2.